021-41454

شهر افسانه ای کانادا

شهر افسانه ای کانادا

شهر افسانه ای کانادا

درکانادا شهرهای بزرگ و دیدنی وجود دارد اما کبک یکی از افسانه ای ترین شهرهای این کشور است که از نظر جغرافیایی  به سه قسمت تقسیم شده است .95 درصد از مساحت این شهر جزو فلات لورنتین است این فلات جزو قدیمی ترین عوارض جغرافیایی در دنیا است.

در بخش جنوبی کبک لورنتید و رشته کوه تپه های گرد و دریاچه و جنگل وجود دارد .این رشته کوه ها تا امریکا ادامه دارند و در اخر به زمین های کم ارتفاع ارتیک می رسد این زمین های کم ارتفاع در خلیج هودسون قرار دارند.

پارلمان کبک در سال 1912 تصمیم گرفت که اونگاوا را جزو استان کبک قرار دهد و امروزه  به این منطقه را نوناویک می گویند.

این سرزمین افسانه ای طبیعت بی نظیری دارد و به همین دلیل به ان افسانه ای می گویند .دریاچه و رودخانه های مختلف طبیعی و جنگل های که درختان پهن برگ و سوزنی برگ هستند وجود دارد.

مهم ترین صنایع ان شامل کاغذ و برق ابی می باشد .دره سن لوران در این استان فرار دارد و جزو ابادترین مناطق ان حساب می شود که 1200 کیلومتر طول دارد و کشتی های بزرگ دنیا از ان عبور می کنند.

 

آب و هوای کبک:

در شهر افسانه ای کانادا هر 4 فصل مشاهده می شود اما در فصل بهار و پاییز این شهر بسیار دیدنی و زیبا است .در فصل تابستان اب و هوایی گرم و در زمستان اب و هوای سرد و برفی دارد.در تابستان دمای هوا به 35 درجه سانتی گراد و در زمستان به -35 درجه سانتی گراد می رسد.

شههرهایی که در ساحل قرار دارند اب و هوایی خنک و خوبی دارند که بهترین فصل برای سفر به کبک در اواسط بهار تا اوایل پاییز است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :