021-41454

زمان مناسب برای سفر به فلورانس

زمان مناسب برای سفر به فلورانس

زمان مناسب برای سفر به فلورانس » شهر فلورانس ایتالیا ، یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه کلیساها، قصرها، موزه‌ها و دیگر معجزه‌های معماری است فلورانس همچنین، محل تولد اپرا است و کماکان مقصدی عالی برای تماشای تئاتر، موسیقی و کنسرت به شمار می‌آید.

ماه‌های تابستانی،: فصل داغ برای سفر به فلورانس است و بیشتر گردشگران در همین ماه‌ها به فلورانس سفر می‌کنند. در واقع می‌توان گفت، ماه‌های می، ژوئن و سپتامبر (۱۰ ادیبهشت تا ۹ تیر و ۸ شهریور تا ۱۰ مهر)، بهترین زمان سفر به فلورانس در سال است، زیرا آب و هوا بسیار خوب و جمعیت کم‌تر است.

وقتی به فلورانس سفر می کنید متوجه می شوید اغلب جاذبه های گردشگری در فضاهای سر پوشیده هستند بنابراین اگر قصد بازدید از مکان‌های سرپوشیده را دارید، ماه‌های تابستانی جولای و آگوست (۱۰ تیر تا ۱۰ شهریور) برای شما بسیار مناسب هستند.

  • البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بیشتر تعطیلی‌های ایتالیا در ماه آگوست (۹ مراد تا ۱۰ شهریور) متمرکز است. این موضوع زمانی که نیاز به خدمات یا دسترسی به چیزهای مختلف دارید، می‌تواند آزار دهنده باشد.

ماه های زمستانی: در ماه دسامبر و ژانویه (۱۰ آذر تا ۱۱ بهمن) پایین‌ترین دما حدودا ۱ درجه سانتی‌گراد است و بالاترین دما به ۱۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. بهترین آب و هوا برای قدم زدن و اکتشاف در شهر در ماه‌های می، ژوئن، سپتامبر و اکتبر (۱۰ ادیبهشت تا ۹ تیر و ۸ شهریور تا ۱۰ آبان)، است. در طول این ماه‌ها بالاترین دما در محدوده ۲۳ تا ۲۹ درجه سانتی‌گراد دارای نوسان می باشد.

گرم‌ترین آب و هوا فلورانس در ماه های جولای و آگوست با رسیدن به دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد است. این دماها واقعا خیلی زیاد نیست و در واقع با وزش نسیم، بسیار لذت‌بخش هم است. در این بین تنها مشکل، عبور «رودخانه آرنو» از شهر است که این موضوع در دماهای بالا باعث ایجاد رطوبت نسبتا زیادی می‌شود.

همین حالا با یزدان گشت سفیران تماس بگیرید و برای کسب اطلاعات یا شرکت در تور ایتالیا اقدام نمایید و رقم زدن لحظاتی شاد و تکرار نشدنی برایتان را به کادر مجرب ما بسپارید:

  • آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱
  • تلفن: 41454-021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :