021-41454

خوشمزه ترین غذا های ایتالیا

خوشمزه ترین غذا های ایتالیا

خوشمزه ترین غذا های ایتالیا

خوشمزه ترین غذا های ایتالیا

پیتزای سنتی ایتالیایی شامل یک ورقه نازک، با طعم و ترکیب مشابه پیتزای پخته است. هر خانواده که در این کسب و کار است، از سس مخصوص و ریحان و پنیر موزارلا خودشان استفاده می‌کنند. به نظر ساده و خسته کننده می‌رسد، اما اعتماد به ذائقه رومی و ترکیبات سس و پنیر عالی، شما را به این باور می‌رساند که هر پیتزای خوبی که تهیه می‌شود باید به سبک رومی باشد.اگر یک بار پیتزا ایتالیایی را امتحان کنید محال ممکن است از ان خوشتان نیاید

هیچ کمبود مواد ژلاتینی و یا طعم دهنده‌های آن در ایتالیا وجود ندارد؛ شادی واقعی جلاتو را به شکل قیفی یا در یک پیاله تجربه کنید. ترکیب آن نرم‌تر از بستنی بوده و با مواد متفاوتی تهیه شده است.

جنوب ایتالیا تولید کننده اولیه بستنی بدون لبنیات بوده در حالی که بستنی لبنیاتی در شمال ایتالیا تولید می‌شده است. هر طعمی از میوه، نوتلا، آجیل، یا بیسکویت دوست داشته باشید، می‌توانید در یک جلاتو پیدا کنید.

وعده‌های رومی با عنوان «منوی گردشگر» نیز شناخته شده است، این 4-5 منوی غذایی در هر رستورانی متفاوت است. معمولاً منو با یک غذای اشتهاآور  مانند پریمو (پاستا به انتخاب شما)، secondo (گوشت با غذای جانبی)، دولچه (دسر) و یا یک نوشیدنی شروع می‌شود. حدود قیمت‌ها از 12 تا 20 یورو است.

تیرامیسو نیز مانند گلاتو، در هر اندازه و شکلی تولید می‌شود و اغلب به صورت سنتی، شامل لایه‌های متناوب کیک و خامه و میوه هایی مانند موز است، اما برخی از رستوران‌ها، آن را در لیوان‌هایی با لایه‌های زیادی از خامه و یک لایه نازک از کیک تولید می‌کنند

این غذا در ایالات متحده به عنوان یک پاستای خامه‌ای شناخته می‌شود، مخلوطی از تخم مرغ، گوشت قرمز و رومانو که با رشته‌فرنگی لوله‌ایِ کوتاه و یا رشته‌های ماکارونی ترکیب می‌شود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

غذاهای ایتالیا

ویزا ایتالیا

مطالب مرتبط

شهر گوانگجو که با نوشتار و نام هایی دیگر مانند گوانجو (گوان جو) یا گوانگژو (گوانگ ژو) نیز شناخته می گردد نام یک شهر بزرگ صنعتی واقع در جنوب کشور چین می باشد که در زمان حاکمیت جمهوری چین ، نام رسمی آن کانتون بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :