021-41454

جاذبه های فرهنگی بریتانیا

جاذبه های فرهنگی بریتانیا

جاذبه های فرهنگی بریتانیا

جاذبه های فرهنگی بریتانیا

مدرسه پسرانه پادشاه ادرواد ششم اولین مدرسه ای بوده است که شکسپیر شاعر و نمایش نامه نویس مشهور انگلیسی در آن به تحصیل مشغول شد

این مدرسه بین سال‌های ۱۴۱۸ و ۱۴۲۰ بناشده است و اخیراً بازسازی اساسی بر روی آن صورت گرفته است.

بازدید از این مدرسه برای عموم علاقه مندان به فرهنگ و ادب آزاد است و خالی ز لطف نخواهد بود

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مدرسه تنها مکان در گذشته بوده است که درآن نمایش های جذابی اجرا می شده است

یعنی اولین جایی‌ که شکسپیر در آن تئاتر حرفه‌ای را تجربه کرده است. جالب است بدانید این مدرسه ۴۰۰ سال است که به عنوان مرکز زندگی شهری در قلب شهر تاریخی استراتفوردحفظ شده است و البته هنوز هم دانش آموزانی دارد که در آن درس می‌خوانند. بازدیدکنندگان از این مدرسه می‌توانند نگاهی اجمالی به زندگی شکسپیر به عنوان یک پسربچه مدرسه‌ای در آن دهه‌ها داشته باشند و از اتاق‌هایی دیدن کنند که شاید شکسپیر با درس خواندن در آن‌ها تبدیل به بزرگ‌ترین نمایشنامهنویس جهان شده است.

کلبه آن هثوی

شکسپیر جوان در این کلبه زیبا به سوی آن هثوی (Anne Hathaway) و ازدواج با او شتافت. این خانه ساده کاهگلی در روستای «شوتری» حدود ۲ کیلومتری آون واقع شده است. خانه‌ای با باغچه‌ای خیرهکننده پر از شکوفه‌های معطر و درختچههای قدیمی در ماه‌های تابستان که بدون‌ شک رمانتیک‌ترین خانه شکسپیر بوده است. بازدید از این کلبه هم برای عموم آزاد است. در داخل این کلبه که در واقع خانه پدری همسر شکسپیر بوده است هنوز هم چیزهایی از وسایل خانه ازجمله تخت‌خواب هثوی با کندهکاری‌های ظریف خود باقی مانده است. حتی تشک او که با مجموعه‌ای از طناب‌ها در عرض تخت بسته شده است، همچنان باقی است. در اطراف این خانه حدود ۴ هکتار باغ بسیار زیبا وجود دارد که شاید هنگام قدم زدن در آن بتوانید عشق این زوج جوان را تصور کنید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا انگلیس

ویزا توریستی انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :