021-41454

ایتالیا کلیسای جامع کومو

ایتالیا کلیسای جامع کومو

ایتالیا کلیسای جامع کومو

ایتالیا کلیسای جامع کومو

ایتالیا کشوری زیبا و بسیار دیدنی است که دارای تعداد زیادی اثار فرهنگی و باستانی در خود میباشد.این کشور زیبا سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر و توریست از سراسر قاره ها میباشد.توریست هایی علاقه مند به اثار فرهنگی و تاریخ این کشور یکی از شهرهای زیبای ایتالیا میلان میباشد که درست در جنوب ان کومو واقع شده است که دارای دریاچه ای رویایی است که سراسرش را جنگل های انبوه و زیبا پوشانده است در نزدیکی این دریاچه ایتالیا،کلیسای جامع کومو قرار دارد.
کلیسای جامع کومو در اطراف دریاچه یکی از زیباترین و دیدنی ترین مکان ها در لومباردی میباشد.

نمای خارجی کلیسا بسیار دیدنی و زیباست و شما را بر این میدارد که از این کلیسای قدیمی دیدن کنید.با وارد شدن به این کلیسا طراحی داخلی کلیسا شما را شگفت زده میکند .

تمامی کلیسا زیبا و سراسر ان پر از تصاویر و اثار هنرمندان میباشد .کلیسای جامع کومو سالانه مورد بازدید هزاران توریست قرار میگیرد. مسافران میتوانند در روبه روی کلیسا در رستوران های دنج و صمیمی انواع غذاهای لذیذ ایتالیای را صرف کنند .این رسوران ها با غذاهای متنوع و انواع پاستا و پیتزا و نوشیدنی های بی نظیر بهترین انتخاب برای استراحت و لذت بردن از مناظر بی نظیر این قسمت از ایتالیا میباشد.

ایتالیا دارای تعداد زیادی کلیساهای زیبا و خارق العاده میباشد اما در این میان کلیسای جامع کومو به دلیل طبیعت اطرافش بسیار دیدنی است و مورد توجه بسیاری از گردشگران میباشد.

در ایتالیا کلیساهای زیادی وجود دارد که اکثر انها باستانی و قدیمی هستند.در اکثر کلیساهای ایتالیا اثار هنری زیادی وجود دارد
برای سفر به کشور زیبای ایتالیا،وقت سفارت و پیکاپ ویزا اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در این زمینه یاری رسان شما می باشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :