021-41454

ایتالیا کاتاکومب ها

ایتالیا کاتاکومب ها

ایتالیا کاتاکومب ها

ایتالیا کاتاکومب ها

ایتالیا یکی کشور های بسیار مهیج برای افراد علاقه مند به تاریخ و ترس است .

کشوری زیبا و با تاریخی پر فراز و نشیب،امپراطوری قدرتمند رم تا گلادیاتور ها و هنرمندان برجسته همهگی در  کنار هم انچنان مجموعه ی جذاب و متنوعی را به وجود اورده است که افراد با سنین مختلف وو از فرهنگ های متفاوت برای سیاحت این کشور به ان می ایند.ایتالیا دارای شهر های زیبا و بی نظیر زیادی میباشد که در ان میان رم دارای شهرت بسیاری است.
رم یکی از شهر های تاریخی ایتالیاست که دارای قدمت بسیار و همچنین دارای مکان های هراس انگیز بسیار برای افراد علاقه مند به ترس ، هیجان و ادرنالین است .مکان هایی اسرار امیز و پر از رمز و راز که بازدیدکنندگان را به شور میاورند.
در رم سه مجموعه مجزا کاتاکومب یا به عبارتی دیگر تونل هایی برای کفن افراد مرده است که اجازه بازدید از آن برای عموم فراهم است ‌.تونل هایی دراز و پر پیچ که هزاران مرده در انان دفن شده اند و دارای سه مجموعه ی مجزا میباشند.
مجموعه اول تونل پریتکستوس (praetextatus) را تشکیل میدهد که علاوه بر مردگان حاوی نقوش و کنده کاری هایی نیز بر روی دیوار است.نقوشی بسیار زیبا و هنرمندانه.مجموعه دوم ،تونل سان سباستین (San Sebastiano)که حاوی مردگان و مجسمه های متعدد است.مجسمه هایی زیبا از مرر و بسیار ظریفو مجموعه سوم،تونل سن کالیستو (San Callisto) نام دارد که این تونل هم حاوی مجسمه ها کنده کاری ها و نقوش متعدد است.که ساعت ها میتوان در این تونل به تماشای نقاشی ها و مجسمه های زیبا پرداخت.
این سه مجموعه تونل ها مجموعه کاتاکومب را تشکیل میدهد که مکانی مناسب برای افراد علاقه مند به ترس است اگر چه ترسی امیخته با احترام و تمجید از اثار هنری در این مجموعه.برای سفر به ایتالیا،پیکاپ ویزا و وقت سفارت با اژانس تخصصی یزدان گشت سفیران تماس بگیرید تا با سالها تجربه ی خود یاری رسان شما باشیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

ترانه "ایتالیایی" یک ترانه قدیمی اثر موسیقی دان مشهور ایتالیایی ، توتو كوتونيو می باشد . این ترانه جز یکی از بهترین ترانه های ماندگار ایتالیا و بویژه آهنگ های در مورد کشور ایتالیا و مورد علاقه بسیاری از مردم ایتالیا بویژه افراد قدیمی و مسن می باشد که خاطرات زیادی حتما دارند از این ترانه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :