021-41454

شهر بیرمنگام

شهر بیرمنگام

شهر بیرمنگام

شهر بیرمنگام جمعیتی بالغ بر حدود دو میلیون  نفر در غرب ناحیه مرکزی انگلستان واقع شده است. این شهر در منطقه میدلند غربی انگلیس قرار دارد و دومین شهر پرجمعیت انگلیس محسوب می شود . این شهر 103 کیلومتر مربع مساحت دارد و طبق امار سرشماری سال 2016 جمعیت این شهر 1200000 نفر می باشد. بیرمنگام شهری وسیع در انگلیس محسوب می شود و مردم آن مسیحی هستند. بیرمنگام  بعد از لندن بزرگترین شهر انگلستان است. این شهر را می‌توان زادگاه انقلاب صنعتی دانست.

بقایا و اسیب های وارده از جنگ های صنعتی را هم چنان می توان بر چهره بیرمنگام دید. قرن یازدهم، بیرمنگام دهکده‌ی کوچکی بیش نبود؛ اما با گذشت چند قرن، تحولات صنعت باعث شد این دهکده‌ی کوچک، روز به روز توسعه‌ی بیشتری پیدا کند. این تغییر و تحولات در قرن سیزدهم، و با رونق‌گرفتن تجارت پشم حیوانات در بیرمنگام آغاز شد.

از قرن شانزدهم به بعد هم، بیرمنگام به یکی از مراکز مهم صنایع فلزی تبدیل شد و در همین شهر بود که در اواسط قرن هجدهم، پیشروان انقلاب صنعتی دور هم جمع شدند و ایده‌های اولیه‌ و اهدافشان را با هم در میان گذاشتند.

آب و هوای بیرمنگام، در دسته‌ی معتدل اقیانوسی قرار می‌گیرد و به ندرت پیش می‌آید که به شدت سرد یا به شدت گرم شود. در سال‌های اخیر البته با توجه به روند تدریجی گرم شدن کره زمین تابستان‌ها گرم‌تر شده‌اند و دمای هوا گاهی تا ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد هم بالا رفته است.

معمولاً در مرکز شهر، دمای هوا کمی از دمای حومه‌ی شهر بالاتر است؛ و مثلا سمت فرودگاه ها گرم تر.

در مرکز شهر بیرمنگام، چند میدان و تالار و سالن و بنای دیدنی در نزدیکی هم وجود دارند که به راحتی می‌توان با پیاده‌روی در این ناحیه، از تمام آن‌ها بازدید کرد و از معماری زیبای شهر لذت برد.
میدان ویکتوریا، یکی از میدان‌های اصلی شهر است که دور آن سنگ‌ فرش شده و فقط مخصوص عابران پیاده است.

در این میدان چندین مجسمه ساخته‌اند؛ از جمله‌ مجسمه‌ی ملکه ویکتوریا که میدان را به افتخار او نام‌گذاری کرده‌اند.

این شهر هم مانند شهرهای دیگر انگلیس اب و هوایی معتدل و مرطوب دارد . اگر می خواهید به این شهر سفر کنید بهتر است بین ماه های فروردین تا خرداد به این شهر بروید.اب و هوا در فصل بهار بسیار خوب و دلپذیر است .در فصل زمستان دمای هوا بسیار پایین نمی اید و بارش برف هم زیاد نمی باشد .در فصل تابستان گردشگران زیادی به بیرمنگام سفر می کنند و هزینه سفر دراین فصل بسیار زیاد است.

اطلاعات کلی بیرمنگام انگلیس

  • زبان رسمی کشور انگلیس, انگلیسی است
  • واحد پول انها پوند می باشد
  • کد تلفن کشور انگلیس 0044 است
  • ولتاژ برق شهری بیرمنگام 230 ولت و 50 هرتز می باشد
  • شمار پلیس اظطراری 101 است
  • شماره آتش نشانی، آمبولانس و پلیس 112 یا 999 است
  • فرودگاه این شهر  بیرمنگام می باشد
  • موقعیت جغرافیایی بیرمنگام

اطلاعاتی درباره شهر بیرمنگام انگلیس,بیرمنگام انگلیس,اب و هوای بیرمنگام,موقعیت جغرافیایی بیرمنگام,هزینه حمل ونقل در شهر بیرمنگام

باید ها و نبایدهای شهر بیرمنگام:

  • امنیت در شهر بیرمنگام برقرار است اما با این حال شما مراقب وسایل خود باشید.
  • مردم این شهر بیشتر از دوچرخه برای رفت و امدشان استفاده می کنند و شما می توانید از دوچرخه و تاکسی برای رفت وامدتان استفاده کنید.
  • هزینه حمل ونقل در شهر بیرمنگام:
  • قیمت بلیط تک سفره قطار 2/5 پوند است.
  • قیمت بلیط ماهانه  قطار 60 پوند است.
  • هزینه تاکسی:هزینه کلی تاکسی 3/5 پوند است و به ازای هر کیلومتری که کیلومتر شمار محاسبه می کند 1/5 پوند است.
  • توصیه می کنیم حتما به این شهر سفر کنید زیرا یکی از بهترین و زیبا ترین شهرهای انگلیس می باشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت انگلیس در تهران,انکارا,استانبول,دبی,ارمنستان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید: 02141454

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

همه این اتاق ها دارای امکانات رفاهی تکمیل برای میهمانان این هتل بوده و پذیرش در این هتل و همچنین خدمات شبانه روزی بوده و دسترسی به اینترنت پرسرعت وای فای در محیط هتل امکان پذیر می باشد و در مجموع دارای 357 اتاق می باشد که شامل سوئیت ها دو خوابه ، سوئیت ها سه خوابه ، سوئیت ها 66 متری ، سوئیت ها 66 متری سوپریور نیز می گردد. ارائهه خدمات و سرویس دهی در هتل لبوا ات استیت تاور به صورت BB می‌باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :