021-41454

چند نکته جهت اقامت در ارمنستان

چند نکته جهت اقامت در ارمنستان

چند نکته جهت اقامت در ارمنستان »

چند نکته جهت اقامت در ارمنستان

همه دوستانی که به تور ارمنستان می روند و نه فقط ارمسنتان و بلکه هر کشوری ، یک سری نکات مهم بویژه در زمینه فرهنگی و قانونی آن کشور دوست دارند بدانند که طبیعتا عدم آگاهی از آن ها ، امکان دارد برای این دسته از توریست ها مشکلات قانونی ببار بیاورد و یا در صورت عدم رعایت یک سری نکات فرهنگی طبیعتا با واکنش جندان خوبی از سوی مردم ارمنستان ها هر کشور مواجه نمی شوند ، در اینجا چند نکته کوتاه اما باشد که مفید را برای شما عزیزان جهت اقامت در ارمنستان بیان می کنیم.

چند نکته جهت اقامت در ارمنستان

  • حتما لب مرز و قبل ورود به خاک ارمنستان بیشتر پولی رو که میخواید خرج کنید را چنج (تبدیل به واحد پول ارمنستان) کنید چون ارزان تر از داخل ارمنستان می باشد.
  • امنیت شهر ایروان و در کل ارمنستان از اکثر شهرهای اروپایی بیشتر است و کمترین وقوع جرم و جنایت را دارد بویژه اخیرا ابهاماتی در این مورد پیش آمده بود و سوال خیلی از مردم در مورد امنیت ارمنستان بود و حتما این پست را بخوانید » آیا ارمنستان امن است؟
  • در ارمنستان از هر گونه درگیری ، نزاع و در کل هرگونه اعمالی که مرتبط با جرایم قانون ارمنستان باشد بپرهیزید و در صورت مشاهده وقوع جرمی هرگز دخالت نکنید و تنها با پلیس تماس بگیرید چرا که پلیس این کشور بسیار بسیار بسیار خوب عمل می کند و سریعا خود را سر صحنه می رساند و همچنین در برخورد با جرم و جنایت بخصوص درگیری های خیابانی بسیار سختگیرانه عمل کرده و مجازات دارد.
  • متاسفانه خیلی از جوانان سرتاسر دنیا از جمله ایران برخی از مواد مخدر را مانند ماریجوانا ، گُل ، گرس و سایر مواد مخدر دیگر از این خانواده را که با نام های دیگر مانند علف ، وید ، سیگاری و …. شناخته می شود را بعنوان تفریح و برای حس سرخوشی مصرف می کنند و بدلیل ضعیف بودن این مواد از نظر نئشگی و اعتیاد زایی ، خطرات قانونی و صدمات روحی آن را در نظر نمی گیرند و اگر فکر این هستید که برای یه سفر تکرار نشدنی و عالی مقداری از این نوع مواد و در کل هر نوع مواد مخدر دیگری را همراه خود به ارمنستان ببرید ، درصورت کشف آن توسط مقامات قانونی بدانید که مجازات بسیار سنگینی در انتظارتان خواهد بود.
  • چند نکته جهت اقامت در ارمنستان » در ارمنستان در محیط های سربسته بویژه راهرو ها هتل ، آپارتمان ها ، ساختمان ها از استعمال سیگار ، دخانیات و مصرف الکل خودداری کنید.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ارمنستان

تور وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :