021-41454

پارک ملی گراس مورن

پارک ملی گراس مورن

پارک ملی گراس مورن »

کانادا را عموما به کشوری می شناسند که در آن تعداد بی شماری از پارک های زیبا وجود دارد و همه ساله میلیون ها گردشگر از این پارک ها بازدید می کنند در کانادا پارک های ملی به فراوانی وجود دارد و طبیعت این پارک ها به حدی زیبا است که شما گمان می کنید که با یک تابلوی نقاشی بسیار زیبا رو به رو هستید.

در پارک های کانادا برای شما امکان پیک نیک رفتن فراهم شده است و چادر ها و کمپ های خاصی به این منظور برایتان وجود دارد تا بتوانید لذت ببرید.

پارک ملی گراس مورن (Gros Morne) یکی از پارک های زیبای کانادا در نیوفاندلند از لحاظ زمین شناسی برای جهان مهم استچرا که صخره‌های باستانی آن به مردم کمک می‌کنند تا چگونگی ایجاد شدن اقیانوس‌ها و قاره‌ها را درک کنند.

این پارک بهشت عاشقان طبیعت است که شامل مناطق پست در امتداد خلیج سنت لارنس و محیط آلپاین از کوه‌های لانگ رینج است. این پارک برای طرفداران حیات وحش محبوب است که آنها همه چیز را از پرندگان آواز خوان کوچک تا نهنگ غول پیکر را در آنجا خواهند دید. خرس سیاه، گوزن شمالی و آهو در اینجا رایج است.

بیشتر بازدیدکنندگان در طول فصل تابستان به اینجا می آیند. این منطقه زمانی بستر اقیانوس بوده، ولی حرکات پوسته زمین و پدیده شناوری قاره ای باعث شد که بر روی سطح دریا بیاید و پارکی منحصر به فرد خلق کند.

می توان در میان تپه ها پیاده روی کرد و دره های آبی را سیاحت کرد، در آبها قایق سواری نمود یا از شکل های عجیب و نادر صخره های این طبیعت شگفت انگیز لذت برد. اگر هم می خواهید کمی بیشتر ماجراجویی کنید می توانید مسیر طبیعی به سمت قله کوهستان زیبای گروس مورن بپیمایید.

پارک ملی گراس مورن (Gros Morne) در نیوفاندلند از لحاظ زمین شناسی برای مردم کانادا بسیار  مهم است، چرا که صخره‌های باستانی آن به مردم کمک می‌کنند تا چگونگی ایجاد شدن اقیانوس‌ها و قاره‌ها را درک کنند. این پارک بهشت عاشقان طبیعت و علاقمندان به تاریخ طبیعی زمین است.

این پارک که شامل مناطق پست در امتداد خلیج سنت لارنس و محیط آلپاین از کوه‌های لانگ رینج می باشد همه ساله میزبان هزاران گردشگر است.

این پارک برای طرفداران حیات وحش بسیار محبوب است که آنها همه چیز را از پرندگان آواز خوان کوچک تا نهنگ غول پیکر را در آنجا خواهند دید و مسئولان پارک تلاش کرده اند تا امکانات زندگی را برای حیوانات با توجه به نوع زیستگاه شان فراهم کنند.

خرس سیاه، گوزن شمالی و آهو در اینجا رایج است.

بیشتر بازدیدکنندگان در طول فصل تابستان کوتاه به اینجا می آیند. اگر به دنبال ماجرا جویی هستید می توانید از قله زیبای پارک گرس مورن بازدید کنید و بالا بروید هم چنینی این پارک برای پیاده روی و دوچرخه سواری بی نظیر است و می توانید از قدم زدن در این پارک و تنفس در هوای پاک و تمیز ان احساس ارامش تجربه کنید

در این پارک در بعضی ماه ها که از قبل تعیین شده است امکان ورزش های مختلفی برایتان فراهم می شود که می توانید از ان لذت ببرید.

تفریحات مختلفی در پارک گرس مورن کانادا برای کودکان شما فراهم شده است که می توانید بدون نگرانی اجازه دهید بچه ها به تفریحات امن در این پارک بپردازند.

قله ها و صخره ها در این پارک شکل های بسیار متفاوتی دارند و همین موضوع یک جذابیت بصری هیجان انگیز را برای کسانی که اولین بار است به پارک گرس مورن می ایند القا می کند.

کانادا تخصص ما است:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :