021-41454

پارک مشرف دبی امارات

پارک مشرف دبی امارات

پارک مشرف دبی امارات

پارک مشرف دبی امارات

این پارک با بیش از 124 هکتار مساحت بزرگتزین پارک دبی به شمار می اید و یکی از جالب ترین پارک های کشور امارات است این پارک در خارج از شهر قرار گرفته است اما به دلیل امکانات خوب و وسعت زیادی که دارد این پارک یکی از انتخاب های خانواده ها است که در جاده الخوانیج (در 9 کیلومتری فرودگاه دبی) قرار دارد. در این پارک یکی از زیبا ترین بخش ها دهکده جهانی آن است.

در ان جا نمونه هایی از خانه های ملل مختلف دنیا به صورت مینیاتوری ساخته شده است و در کنار آن ها نیز مجسمه های زیبا و جالبی قرار گرفته اند که دیدن ان ها لذت بخش است و جالب است بدانید یک ترن بعدازظهر ها گردشگران را دور تا دور پارک می چرخاند و شترسواری ، اسب سواری و بازی در محوطه ویژه کودکان از دیگر سرگرمی های این پارک است اگر اهل شنا هستید استخرهای شنا برای خانم ها و آقایان نیز موجود است.

پارک مشرف پارکی است که مملو از درختان قدیی با ارتفاع ۱۵ متر میباشد که ای درخت ها بیش از ۵۰ سال سن دارند .پارک مشرف در مجاورت شهردبی میباشد و در ۲۴ هکتار بنا شده است و دارای فضا سبزی وسیع و زیباست که در خود انواع گوناگونی از گیاهان و جانوران متنوع را جای داده است .

در این پارک خانه های قدیمی که سمبلی از فرهنگ و و زندگی قدیم امارت است در کنار انواع استخرهای شنا و فواره های زیبا ودریاچه محیطی شاد رابه وجود اورده است .پارک مشرف همین طور مجهزبه فضای بازی برای کودکان و قطار است همچنن مکانی برای اسب سواری و شتر سواری تا علاقه مندان ازاین تفریح لذت بخش استفاده کنند.

یکی از نکات جالب در پارک مشرف که پارکی بین المللی نیز میباشدوجود نمایشگاههای همیشگی خانه های کوچک وزیبا از کشورها مختلف است که این موضوع پارک مشرف را بسیار جالب و مورد توجه قرار گرفت.این پارک که روزهای پنجشنبه به بانوان اختصاص دارد محیطی شاد و زیبا را برای میهمانان خود فراهم کرده است.ورودی این پارک ۵درهم است.

هزینه ی ورودی خودرو ها ۱۰درهم است .بسیاری از توریست ها و گردشگران برای بازدید از این پارک زیبا و دیدن خانه های مینیاتوری زیبای ملل به این پارک سر میزنند.

از جاذبه های دیگر این پارک خانه های مینیاتوری آن است که مربوط به ملل مختلف جهان بوده و طرفداران بسیاری در تور دبی دارد و یکی دیگر از جاذبه های آن ترن این پارک است که دورتا دور پارک را می گردد. در این پارک شتر و اسب و زمین بازی نیز برای تفریح و سوار کاری موجود است تا گردشگران تور دبی لحظات شاد تری را در آن مکان سپری کنند. از دیگر امکانات این پارک می توان به استخر آن برای بانوان و آقایان اشاره کرد.

در این پارک منطقه ای وجود دارد که خانه های سنتی مختلفی از اطراف دنیا مثل مدلی از خانه ی زراعی و کشاورزی  آلمان،خانه های تایلندی و  خانه ها ی  آبی قارچی شکلی را شبیه سازی کرده است.

در کنار این خانه ها مجسمه های زیبایی نیز قرار دارند. از این رو به آن پارک دهکده جهانی در دبی نیز می گویند؛ یکی از جالب ترین بخش های پارک شرف همین دهکده جهانی می باشد که این پارک را تبدیل به یکی از پرگردشگرترین مناطق و جاذبه های توریستی دبی کرده است

از دیگر  امکانات این پارک می توان به آلاچیق های زیبا که طراحیشان برگرفته از کشورهای شرق آسیا است و همچنین شتر و اسب سواری اشاره کرد.

مشاهده پکیج ها ، اطلاعات یا رزرو تور دبی امارات

یزدان گشت سفیران ، متخصص در خدمات رزرواسیون پرواز ، تورهای خارجی، خدمات پیکاپ ویزا و وقت سفارت

» مشاهده تور های خارجی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :