021-41454

پارک تفریحی سرپوشیده دبی

پارک تفریحی سرپوشیده دبی

پارک تفریحی سرپوشیده دبی

پارک تفریحی سرپوشیده دبی

دبی شهری توریستی میباشد که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان میباشد.این شهر با انکه جاذبه های طبیعی کمی دارد و اب و هوای گرم و خشک ان نیز به شدت ازار دهنده است با احداث جاذبه های ساخت دست بشر در فضاهای بسته و یا در محیط های مناسب توانسته در همه فسول توریست ها را جذب خود کند.به تازگی در این شهر دست به ساخت پارک تفریحی سرپوشیده در دبی زده اند که ساخت ان هزینه ای سر سام اور در بر داشت.

پارک تفریحی سرپوشیده در دبی که یک میلیارد دلار (758 هزار پوندی) هزینه در برداشت به یکی از جاذبه های این شهر بدل شده است که در ان از شخصیت های اصلی داستان های کُمیک کتاب های ماروِل ماند اسپایدر من و ایرون من الهام گرفته شده استو محیطی بسیار جذاب را برای کودکان و حتی بزرگ تر ها خلق کرده است. این پارک تفریحی سرپوشیده در دبی دارایانواع مکان های تفریحی و وسایل بازی مهیج میباشد که از مشهور ترین انها ترن هوای اسپایدر من است که با الهام از این شخصیت محبوب ساخته شده است و دیگری هتل ارواح این مجموعه میباشد که برای داخل شدن به ان باید حداقل ۱۵ سال سن داشته باشید و تجربه ای بسیار جالب و هیجان اور است که ادرنالین خونتان را به بالاترین حد خود میرساند.

مراجعه کنندگان با ورود به پارک تفریحی سرپوشیده در دبی و به محض قدم گذاشتن داخل این مجموعه ی زیبا و بزرگ از هوای مطبوع این مجتمع لذت خواهند برد که انها را به خصوص در فصل های گرم سال از افتاب و حرارت بیرون در امان نگاه میدارد . جالب است بدانید که پارک تفریحی سرپوشیده در دبی در زمینی به مساحت تقریبی 28 زمین فوتبال بنا شده است و به راستی بزرگترین پارک تفریحی سرپوشیده در جهان میباشد که دارای چهار قسمت اصلی با تم های متفاوت میباشد.در سفرتان به دبی بازدید از پارک تفریحی سرپوشیده در دبی را فراموش نکنید.

تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :