021-41454

پارکینگ های کانادا

پارکینگ های کانادا

پارکینگ های کانادا

پارکینگ های کانادا

اگر قبلا در کاناادا زندگی کرده باشید یا مدتی در کانادا به خصوص در تورنتو بوده باشید احتمالا می دانیدکه در بسیاری از مکان ها در تورنتو تابلو هایی وجود  ارد که نشان دهنده ظرفیت پارکینگ ها هستند.

این پارکینگ ها تحت نظارت شهرداری هستند و هم چنین این امکان برای شما وجوود دارد که به صورت انلاین از ظرفیت و فضای خالی پارکینگ ها مطلع شوید.

هم چنین با ورود به وب سایت ها یا اپلیکیشن ها می توانید متوجه شوید اگر پارکینگ پر است نزدیک ترین پارکینگ در اطراف شما چیست و ان پارکینگ ها چقدر فضای خالی دارند محل های پارکینگ ها هم روی نقشه کاملا برایتان مشخص می شود.

معمولا پارکینگ ها هزینه های مختلفی در ساعات مختلفی دارند اما به طور کلی نرخ پارکینگ ها به دو دوره تقسیم می شود.

  • از صبح تا عصر در  حدود 15 دلار
  • از 6 بعد از ظهر تا صبح روز بعد در حدود 6 دلار

روش های دیگری هم برای پارک کردن خودرو وجود دارد. پارک کنار خیابان در صورتی که پارک کردن کنار خیابان آزاد باشد. معمولا در این حالت باید داخل پارکومتر پول بریزید و محدودیت زمانی هم دارید (مثلا حداکثر دو ساعت).

این پارکینگ ها هم تحت نظارت شهرداری  هستند. در سایر پارکینگ ها که تحت نظارت شهرداری نیست. این پارکینگ ها به وسیله شرکت های خصوصی اداره می شود و ممکن است گران تر یا ارزان تر از پارکینگ های شهرداری باشد پارک در منزل دوستان و اقوام. اگر دوستانتان در آپارتمان زندگی می کنند معمولا می توانید از پارکینگ مخصوص مهمان Visitor Parking استفاده کنید.

این نوع پارکینگ ها محدودیت زمانی دارند و گاهی اوقات هم پولی هستند  اگر دوستانتان منزل شخصی دارند، آن وقت احتمالا می توانید خودرو را در پارکینگ شخصی آنها پارک کنید.

لینک مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :