021-41454

ویزا دانشجویی آمریکا

ویزا دانشجویی امریکا

ویزا دانشجویی آمریکا

ویزا دانشجویی آمریکا

دانشجویان بین المللی باید در ابتدا از دانشگاه ای مورد نظرشان پذیرش بگیرند و بعد از این که پذیرش گرفتند ویزا غیر مهاجرتی یا به عبارتی ویزا f1 باید بگیرند.

  • برای دریافت ویزا دانشجویی آمریکا در ابتدا باید مدارک مورد نظرتان را تکمیل کنید و بعد در نوبت قرار بگیرید تا بتوانید مصاحبه انجام دهید.

باید پیش از آن که مصاحبه انجام دهید هزینه های مربوطه آن را پرداخت کرده باشید. بعد از این که مراحل بالا را انجام دادید در آن صورت سازمان مسئول، یک پروفایل برای شما صادر میکند که برای اخذ ویزای F-1 ضروری است.

بعد از این که شما توانستید این نوع ویزا را دریافت کنید می تواید به کار دانشجویی هم بپردازیدکار دانشجویی برای شما به این صورت است که می توانید بیست  ساعت در هفته در محدوده دانشگاه و نه خارج از آن به انجام امور دانشجویی مشغول شوید.

در صورتی که دانشگاه به شما مجوز لازم را بدهد این امکان برای شما فراهم می شود که در خارج از محیط دانشگاه هم به انجام کار بپردازید

  • عموما امکان کار برای دانشجویانی فراهم می شود که نیاز دارند دوره های کارآموزی مختلفی را بگذرانند و در غیر این صورت به سختی با شرایط کاری شما کنار می آیند.

دانشجویان دارای ویزای F-1 آمریکا همچنین امکان بهره مندی از 12 ماه آموزش عملی اختیاری را دارند. همچنین دانشجویان رشته های علوم پایه، فناوری، مهندسی و ریاضی یا سایر رشته ها ممکن است تا 29 ماه امکان آموزش عملی اختیاری را داشته باشند.

ویزای F-2 مربوط به همسر دارنده ویزای F-1 بوده و اگر همسر دارنده F-1 قصد تحصیل در آمریکا را داشته باشد، باید درخواست تغییر ویزا هم ارائه کند.

فرزندان با داشتن ویزای F-2 در صورتی که قصد تحصیل در مدارس K-12 را داشته باشند، نیازی ندارند ویزای خود را بخواهند تغییر بدهند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت آمریکا

مطالب مرتبط

هر کشور ، فرهنگ و مردمی خرافات خاص خودشان را دارند و کشور ایتالیا نیز از این مورد مستثنی نیست و در این مطلب چندی از خرافات های مشهور مردم ایتالیا را خدمتتان بیان می کنیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :