021-41454

ویزا خویشاوندی امریکا

ویزا خویشاوندی آمریکا

ویزا خویشاوندی آمریکا » همان طور که می دانید آمریکا هر ساله  بیشتر از سال قبل قوانین سفت و سختی برای ارائه ویزا به متقاضیان می دهد اما این به این معنا نیست که برای دیدار های خانوادگی ارزش و اهمیت بالایی قائل نباشد بلکه این نوع ویزا را به نسبت سایر انواع ویزا راحت تر ارائه می کند.

  • اما باید بدانید که حتما برای این که ویزا خویشاوندی آمریکارا اخذ نمایید باید یکی از بستگان درجه اول شما در آمریکا زندگی کنند.

این گروه ویزا بر مبنای نسبت خانوادگی نزدیک (درجه یک) با تبعه آمریکا می باشد. این افراد به عنوان بستگان درجه یک (با عنوان اختصاری IR) شناخته می شوند.

هر ساله تعداد محدودی ویزا برای مهاجران بر پایه گروههای اولویت دار خانوادگی صادر می شود. گروه افرادی که بریا اخذ ویزا آمریکا در الویت هستند عبارت است از:

اولویت خانودگی اول (F1):

  • فرزندان مجرد اتباع آمریکا و هم چنین در صورتی که فرزندان کوچک داشته باشند هم در این طبقه بندی لحاظ خواهند شد

اولویت خانوادگی دوم (F2):

  • همسر، کودکان، و فرزندان مجرد که بالای  بیست و یک سال سن داشته باشند مقیم دائمی. حداقل 77 درصد ویزاهای موجود برای این طبقه به همسر و فرزندان کوچک اختصاص می یابد و مابقی به فرزندان مجرد داده می شود.

یک نکته که ذکر آن در متن مربوط به ویزا خانوادگی ضروری به نظر می رسد این است که در گذشته تعداد بسیار زیادی از افراد برای این که بتوانند به راحتی وارد آمریکا شوند ازدواج های موقتی انجام می داند و بعد از این که وارد آمریکا می شدند از هم جدا می شدند در صورتیکه به هر طریقی به اداره مهاجرت ثابت شود که ازدواج بصورت واقعی نبوده و فقط برای دریافت اقامت و ویزا در آمریکا باشد هر دو طرف به ۵ سال زندان و پس از آن ۲۵۰۰۰۰ دلار جریمه نقدی و در انتها از کشور اخراج خواهند شد.

یزدان گشت سفیران, مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :