021-41454

هتل های منطقه دیره دبی

هتل های منطقه دیره دبی

هتل های منطقه دیره دبی

هتل های منطقه دیره دبی

هتل اسیانا

هتب اسیانا در فاصله زمانی حدود 15 دقیقه ت دبی مال واقع شده است بنابراین امکان خرید برای شما میسر است این هتل در مجموع 150 اتاق دارد که اتاق ها به دلوکس سوپریور سوپردلوکس جونیور سوییت و سوییت اجرایی تقسیم بندی می شود.

رستوران ها و کافه ها ی متعددی در اطراف این هتل وجود دارد تا امکانات رفاهی برای گردشگران فراهم کند علاقه‌مندان به ورزش می‏‌توانند از استخر و سالن بدنسازی هتل استفاده کنند

هتل اواری

هتل آواری  از جمله هتل‌های دبی در نزدیک میدان ساعت  است. ایستگاه مترو الرقه و دبی کریک هم در چند قدمی هتل قرار دارند. همه‌ جای هتل وای‌فای رایگان دارد و استخر روی بام، سونا، مرکز ورزشی، خدمات ماساژ و اتاق‌های دارای تهویه مطبوع و عایق صوتی از امکانات این هتل دبی است.

پارکینگ رایگان، سرویس رفت‌وبرگشت به فرودگاه، صرافی، خدمات نگهداری از کودک، مرکز کاری و VIP هم از دیگر امکانات هتل آواری دبی می‌باشد

هتل رامادا

هتل چهار ستاره‌ رامادا دیره  از هتل‌های محبوب دبی است  فاصله‌ی هتل تا فرودگاه بین‌المللی دبی با ماشین، ۱۵ دقیقه است. هتل رامادا دیره دبی با مرکز خرید ریف مال به اندازه دو دقیقه پیاده‌روی و با دبی کریک به اندازه ده دقیقه رانندگی فاصله دارد.

این هتل استخر روباز، سونا، مرکز ورزشی، رستوران، پارکینگ رایگان با رزرو قبلی، ماشین اجاره‌ای، سرویس رفت‌وبرگشت به فرودگاه، صرافی، مرکز کاری و امکانات اتاق VIP دارد. وای‌فای رایگان در همه‌ی اتاق‌ها و محوطه‌های عمومی این هتل دبی در دسترس است.

هتل ارکید

موقعیت مکانی مناسب این هتل به گونه ای است که هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مناسب می‌باشد.هتل ارکید در مجموع 84 اتاق دارد و تمامی اتاق های این هتل دارای تهویه، تلویزیون، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.

هتل ابجار گرند

هتل ابجار گرند 5 کیلومتر تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 10 کیلومتر تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه فاصله دارد.موقعیت مکانی مناسب این هتل به گونه ای است که هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مناسب می‌باشد.

این هتل 192 اتاق دارد که به استاندارد دلوکس سوییت جونیور سوییت و سوییت اجرایی طبقه بندی می شوند تمامی اتاق های این هتل دارای تهویه، تلویزیون، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.

رستوران ابجار گرند مکانی مناسب برای گردهمایی است. ناهار و شام لذیذ و خوشمزه در این رستوران سرو می‌شود.بر روی بام این هتل استخر زیبایی تعبیه شده است. سونا، اتاق بخار و باشگاه بدن سازی نیز در باشگاه سلامت این هتل قرار دارند که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند

هتل فلورا کریک دولوکس

فاصله هتل آپارتمان فلورا کریک دولوکس  تا فرودگاه دبی حدود 2 کیلومتر است. این هتل دبی، پارکینگ رایگان و برای ساحل و مرکز خریدهای نزدیک هتل سرویس رفت‌وبرگشت رایگان دارد. وای‌فای هم در همه‌ی محوطه‌های هتلفلورا کریک دولوکس دبی رایگان است.

ماشین اجاره‌ای، صرافی، خدمات نگهداری از کودک، سلمانی، مرکز کاری  سونا، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، اسپا و اتاق بازی از امکانات این هتل است.

هتل مون پیک

هتل پنج ستاره‌ موون پیک دیره از جمله هتل‌های دبی است که استخر روی بام دارد و مشرف به منظره‌ی شهر دبی است. از این هتل دبی برای مرکز خرید اوت‌لت مال، و مرکز شهر دیره، سرویس رفت‌ و برگشت وجود دارد.

پارکینگ هتل مجانی است که باید از قبل رزرو کنید. فاصله هتل موون پیک دیره تا فرودگاه با ماشین، ده دقیقه راه است. این هتل مدرن سالن ورزشی، محوطه‌ی ساحل اختصاصی، رستوران، ماشین اجاره‌ای، صرافی، خودپرداز، مرکز کاری و اتاق VIP دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :