021-41454

هتل فرمونت دبی

هتل فرمونت دبی

هتل فرمونت دبی

هتل فرمونت دبی

دبی این شهر زیبا و توریستی همواره در تلاش است تا بتواند باعث آسایش و رفاه بیشتر مسافرانش شود. این شهر زیبا که سالانه میزبان تعداد بالایی گردشگر از سراسر قاره ها می باشد دارای آنچنان هتل های رویایی و لوکسی است که در تصور نمی گنجد.

هتل هایی زیبا و رویایی با خدمات و امکانات بی نظیر که اوقات بی نظیری را برایتان به ارمغان می آورند . یکی از زیبا ترین و لوکس ترین هتل ها در دبی هتل فرمونت می باشد .

هتل فرمونت پالم (Fairmont The Palm) از آن دست هتل هایی است که اقامت در آن بی نقص خواهد بود و از لوکس ترین هتل ها در دبی می باشد که دارای ویویی بی نظیر تعدادی استخر زیبا و مجهز ٫ساحل اختصاصی با تمام امکانات رفاهی ٫اسپا و ماساژ حرفه ای و کیدز کلاب برای کودکان میهمان هتل می باشد.

موقعیت مکانی هتل و دسترسی ها

این هتل دارای موقعیت مکانی خوبی نیز می باشد و مسافرانی که ساکن این هتل هستند دسترسی آسانی به بسیاری از نقاط دارند. از این هتل تا دبی مال که بزرگترین و محبوب ترین پاساژ دبی است و در کنار ان برج الخلیفه ی معروف و ابنمای موزیکال دیدنی دبی قرار دارد تنها بیست دقیقه فاصله است و برای رفتن به باشگاه گلف دبی ده دقیقه زمان نیاز است.

همچنین دبی مارینا مرکز خرید محبوب دیگر دبی تنها در ۸ کیلومتری هتل فرمونت قرار دارد.این هتل دارای امکانات کاملی مانند خشکشویی ٫پارکینگ٫ رستوران ٫ خودپرداز٫ خدمات نگه داری و مراقبت از کودکان، اتاق کنفرانس و جلسه٫ سلمانی و ارایشگاه و… وجود دارد.

این هتل دارای کارکنان کار ازموده و بسیار مجربی می باشد که در تمام شبانه روز با رویی باز اماده ی سرویس دهی و ارایه خدمات به مسافران می باشند.

رستوران های این هتل همگی دارای منویی رنگارنگ و بسیار متنوع از انواع غذاهای بین المللی می باشند و با محیط شاد و زیبایی اماده پذیرایی از مسافران می باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :