021-41454

هتل زیر اب دبی

هتل زیر اب دبی

هتل زیر اب دبی

هتل زیر اب دبی

دبی شهری است که در داشتن هتل های گوناگون بسیار معروف است از داشتن هتل های فوق مدرن و لوکس مانند هتل برج العرب که زیباترین دیزاین ها و مجلل ترین محیط را دارد تا هتل هایی با امکانات بی نظیر و بسیار زیبا که با امنیت و اسایش پذیرا میهمانان خود هستند.

این شهر هر ساله دست به ساخت هتل هایی جدید و جذاب میزند تا از این طریق ضمن ایجاد زمینه ی مناسب برای پذیرایی از میهمانان سبب جذب هرچه بیشتر انها شود.هتلی ۲۱ طبقه زیر اب در دبی طرحی جدید و جسورانه می باشد که در این شهر در دست ساخت است و پیش بینی میشود با اتمام و بهره برداری از ان ضمن هتلی بی نظیر بودن به یک جاذبه گردشگری در دبی بدل شود.

تصور کنید سوار بر اسانسور به اعماق اقیانوس و دریا ها بروید در جایی که قرار است محل اقامتتان باشد در حالی که دور تا دورتان را ماهی های ریز و درشت زیبایی فرا گرفته که به زیبایی در حال پرسه زنی هستند به راستی رویایی و خارق العاده خواهد بود.یک شرکت سوئیسی با نام دی.او.تی (Deep Ocean Technology)

طراحی و امکانات هتل

طرح این هتل زیبا را چندی پیش به تصویب رساند که قرار است در دبی بنا و اجرا شود.این طرح که ساخت ان مستلزم صرف هزینه ی بسیار زیادی میباشد حکومت دبی رابیش از پیش مورد توجه قرار خواهد داد.

این هتل که دیسکی شکل میباشد نیمی از اتاق هایش زیر اب قرار دارد یعنی ۲۱ طبقه از ان .هتلی ۲۱ طبقه زیر اب در دبی که نیم دیگرش بر روی اب هست.این اولین بار نیست که برای ساخت هتلی در زیر اب در دبی برنامه ریزی و طراحی می شود چندی قبل پروژه ای دیگر وجود داشت که راکد و بی نتیجه بود. اما با توجه به فناوری پیچیده و مدرن به کار رفته در این طرح امید آن است که بنای فوق با موفقیت به مرحله بهره برداری برسد.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :