021-41454

هتل رین تری رولا دبی

هتل رین تری رولا دبی

هتل رین تری رولا دبی

هتل رین تری رولا دبی

دبی شهری توریستی می باشد که دارای تعداد بالایی توریست و گردشگر است که سالانه این شهر را به عنون مقصد سفر خود انتخاب می کنند.

این شهر زیبا و مدرن با دارا بودن انواع مراکز خرید مجلل و باشکوه و داشتن تعداد بالا و متنوع مراکز تفریحی و گردشگری از پیست اسکی و زمین تنیس تا اکوریوم و باغ وحش از محبوب ترین مقاصد سفر به شمار می رود.

دبی هر سال با برگزاری انواع جشنواره ها که مهم ترین ان فستیوال تابستانی دبی می باشد تعداد بالایی گردشگر را جذب خود می کند.

این شهر از لحاظ هتل نیز بسیار متنوع بوده و دارای تعداد بالایی هتل با امکانات و در مکان های متفاوت این شهر می باشد.

هتل رین‌تری رولا (Raintree Rolla)هتلی پنج ستاره و بسیار لوکس می باشد که در نزدیکی برج الخلیفه ی زیبا و دبی مال قرار دارد و تنها با بیست دقیقه رانندگی میتوان به این دو جاذبه ی گردشگری بزرگ در دبی رسید و از بازدید این برج زیبا و عظیم و خرید و پرسه زنی در بزرگ ترین مال جهان لذت برد.

سترسی ها هتل و امکانات آن

هتل رین‌تری رولا فاصله ۸۰۰ متری با قلعه الفیدی و موزه دبی دارد که مکانی ایده ال برای اشنایی با سنن و زندگی مردم دبی قبل از مدرن شدن می باشد.این هتل به علت دارا بودن اتاق هایی با منظره ی بی نظیر از شهر دبی دارای محبوبیت بالایی است و به علت نزدیکی این هتل به ایستگاه مرکز تجارت جهانی دبی بسیاری از افراد و تجار که به منظور شرکت در نمایشگاه های دبی به این شهر امده اند ان را برای اقامت انتخاب می کنند.

هتل رین‌تری رولا دارای امکانات و خدمات بسیاری می باشد از جمله استخر روباز و بسیار زیبایی دارد که دارای بالاترین خدمات و سرویس دهی می باشد واینترنت رایگان . سونا، سالن ورزشی و ماساژ، رستوران، سرویس رفت‌وبرگشت به فرودگاه، صرافی، لاکر، مرکز کاری و سلمانی و غیره.از اقامت در این هتل زیبا لذت ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :