021-41454

هتل ریتز کارلتون دبی

هتل ریتز کارلتون دبی

هتل ریتز کارلتون دبی

هتل ریتز کارلتون دبی

دبی دارای اناع هتل ها می باشد .هتل های لوکس و مجلل که اقامت در آن ها مستلزم پرداخت هزاران درهم می باشد تا هتل هایی تمیز و مناسب با قیمتی ایده ال تر برای خانوده ها.

این شهر زیبا و توریستی حتی به فکر دانشجویان و جوانان ماجرا جو نیز بوده است و با دارا بودن هاستل های گوناگون که اتاق هایی با امکانات کامل هستند که چندین نفر در ان شریک شده و هزینه ی کمتری را پرداخت می کنند.

یکی از زیبا ترین و لوکس ترین هتل ها در دبی که از محبوبیت بالایی برخوردار است هتل ریتز کارلتون می باشد که در ساحل جمیرای محبوب بنا شده است.

هتل لوکس ریتز کارلتون جمیرا (The Ritz-Carlton)هتلی با بالاترین امکانات می باشد. همچنین این هتل زیبا و لوکس با داشتن منظره ای عالی از اتاق های هتل و دارا بودن اسپای ممتاز و بی نظیر ٫ استخر روباز ٫سونا و بسیاری امکانات دیگر در امتداد مسیر جمیرا بیچ قرار دارد که از پر طرفدار ترین نقاط در دبی است.

اتاق ها و امکانات هتل

اتاق ها و سویت های این هتل بینظیر همگی بالکنی رو به دریا دارند و سایر اتاق ها مشرف به محوطه ی استخر زیبای هتل و یا باغ هستند .این هتل برای بچه های میهمان در این هتل برنامه های زیبا و هیجان انگیز را تدارک دیده است برنامه هایی که همه کودکان عاشق انها هستند مانند شعبده بازی ٫ باله و قصه گویی تا اموزش شنا و اشپزی به کودکان.

این هتل دارای ۵ استخر عالی و با امکانات کامل می باشد که بزرگسالان و کودکان میتوانند در ان به تفریح و شنا بپردازند .همچنین امکانات بی نظیری مانند سونا ۰ جکوزی ۰ حمام ترکی و حمام بخار ۰ وای فای پر سرعت رایگان۰ پارکینگ و کیدز کلاب و سونا و اسپا و… می باشد.

رستوران های این هتل بی نظیر با انواع غذاهای بین المللی اماده پذیرایی از میهمانان هتل می باشد.

 [su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی[/su_button]

[su_button url=”/هتل-جی-دبلیو-ماریوت-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]هتل جی دبلیو ماریوت[/su_button]

مطالب مرتبط

در این مطلب برای شما عزیزان مخاطب آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، اختلاف ساعات شهر تهران را با سایر شهر های مهم جهان بخصوص در راستا سفر و تور مسافرتی شما عزیزان به این شهر ها کشور ها بیان خواهیم نمود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :