021-41454

هتل روزمونت دبی

هتل روزمونت دبی

هتل روزمونت دبی

هتل روزمونت دبی

دبی این شهر زیبا و توریستی همواره در صدد است تا با ایجاد بهترین امکانات و شگفت اور ترین بناها نظر گردشگران را به خود جلب کند .این شهر با ساخت انواع بناهای بی نظیر از ساختمان های بلند و باشکوه تا هتل های باور نکردنی و جزایر مصنوعی عظیم و باشکوه و بسیاری بناهای دیگر در این امر بسیار موفق بوده است و هر کدام از موارد ذکر شده این روزها خود جاذبه ی گردشگری در این شهر به شمار میروند.

هتل رزمونت دبی هتلی با جنگل اختصاصی یک هتل پنج ستاره میباشد .هتل رزمونت «Rosemont» در سال ۲۰۱۸به مرحله ی بهره برداری میرسد و این هتل اولین هتل در جهان است که در خود یک جنگل زیبا که ساخته انسان است را دارد .

هتل رزمونت دبی هتلی با جنگل اختصاصی همچنین دارای امکانات کامل و بینظیر دیگری مانند یک ساحل مصنوعی زیبا با بالاترین امکانات رفاهی و تفریحی و یک استخر با شکوه و دیدنی ٫یک باشگاه بدنسازی مجهز و فوق مدرن ٫اتاق جلسات گوناگون برای برگزاری سمینارها و جلسات کاری در این هتل و البته چندین رستوران درجه یک با بهترین و لذیذ ترین غذاهای بین المللی می باشد.

از امکانات تفریحی و ورزشی دیگر این هتل پنج ستاره سینما٫سالن بولینگ ٫لابی زیبا و بسیار دیدنی، پارک بازی برای کودکان اشاره کرد که همه ی این امکانات در کنار سرویس دهی و خدمت رسانی بی نظیر پرسنل این هتل هتل رزمونت دبی هتلی با جنگل اختصاصی را به مکانی بی نظیر برای اقامت بد میکند.

جالب است بدانید که در این هتل درختانی وجود دارند که رطوبت به فضای اطراف خود میدهند تا هوایی مطبوع تر را برای ساکنین هتل به وجود اورند.هتل رزمونت دبی هتلی با جنگل اختصاصی وخیره کننده شامل دو برج 47 میباشد که هزینه ساخت آن 300 میلیون دلار براورد میشود.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :