021-41454

هتل دابل تری دبی

هتل دابل تری دبی

هتل دابل تری دبی

هتل دابل تری دبی

دبی شهری است که همه ساله گردشگران بسیاری را که به مقاصد مختلف تفریحی و یا سرمایه گذاری وارد می شوند میزبانی می کند و برای آن که بتواند بهترین میزبانی ممکن را انجام بدهد هتل های بسیاری را می سازد که نظیر آن را در خاور میانه ندیده اید و یا حتی کمتر در کشور های اروپایی دیده اید.

یکی از بهترین هتل هایی که وجود دارد هتل دابل تری بای هیلتون دبی است که هرساله گردشگران بسیاری را جذب خود می کند.

هتل دابل‌تری بای هیلتون دبی (DoubleTree by Hilton Hotel Dubai – Jumeirah Beach) در منطقه ی معروف واک قرار دارد که در تمام طول روز سراسر از جنب و جوش و هیجان است.

در این هتل استخر های بسیار جذابی وجود دارد و هم چنین ساحل اختصاصی از جذابیت ها و نقاط قوت و امتیازات این هتل محسوب می شود.

هتل دابل‌تری بای هیلتون دبی دارای بالکن هایی زیبا و بزرگ مشرف به خلیج مارینا می باشد که چشم انداز زیبا را به مسافران مقیم این هتل هدیه میکند هتل دابل تری بای هیلتون در نزدیکی بیچ مال قرار دارد و مسافران میتوانند به راحتی به مرکز خرید نیز دسترسی داشته باشند.

هتل دابل‌تری بای هیلتون دبی دسترسی اسان به زمین گلف کورس و باتوتا مال و همچنین مال او امارات نیز دارد.

این هتل زیبا دارای انواع خدمات و امکانات مانند استخر و سونا و اسپا میباشد همچنین سالن ورزشی مجهز و مدرنی را نیز دارد که استفاده از ان برای ساکنان هتل رایگان است.

رستوران عالی و بینظیر با انوع غذاهای بین المللی و منویی بسیار متنوع برای سلایق مختلف از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره و لوکس می باشد.

خدمات و سرویس دهی در طی شبانه روز و نظافت اتاق های هتل به طور معمول یک بار در روز انجام می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :