021-41454

هاید پارک انگلیس

هاید پارک انگلیس

هاید پارک انگلیس

هاید پارک انگلیس

هاید پارک (Hyde Park) لندن بزرگترین پارک سلطنتی بریتانیاست که در واقع “ریه های سبز” لندن بشمار می رود که باغ کنزیگتون توسط دریاچه ای به هاید پارک وصل می شود .

هاید پارک مکان بسیار معروفی است عمده شهرت این مکان به خاطر گردهمایی های  اجتماعی درون آن است
خانه پرنسس دایانا پشت این پارک قرار داشت و او هر روز صبح به صبح در همین جا برای پیاده روی میامد و همین جا خیلی ساده بین مردم ورزش میکرد.او به خاطر همین رفتار ساده  بین مردم طرفداران بسیار داشت و محبوب قلوب مردم بود.

جلسات خیریه اش را نیز همین جا برگزار میکرد و همیشه خودش را با مردم یکی میدانست.بعد از فوت او یادبودی در کنار دریاچه محبوبش برای او ساخته شد
هاید پارک در گذشته جزو زمینهای کشاورزی بود.در قرن 16 هنری هشتم پادشاه وقت به علت اینکه از همسرش صاحب پسر نمی شد تصمیم به طلاق او گرفت.کلیسای کاتولیک به شدت مخالفت کرد. اما او با کلیسا در افتاد و شروع به خراب کردن صومعه ها و کلیساها کرد.

تا قبل از آن این زمینهای کشاورزی جزو مایملک کلیسا محسوب میشد.هنری هشتم زمینها از جمله اینجا را گرفت و انها به شکارگاه شاهی تبدیل کرد و سپس در قرن 17 اینجا به صورت پارک عمومی برای استفاده مردم تبدیل شد.
دور تادور این پارک محل های جداگانه ای برای پیاده روی،دوچرخه سواری و حتی اسب سواری را میتوانید در این مجموعه زیبا تجربه کنید.

در این پارک میتوانید در ساعات مختلف روز افرادی را در حال پیاده روی ، ورزش وگذراندن اوقات فرافت با خوانواده یشان ببینید.

از مکان های دیدنی دیگر این پارک می توان دریاچه بزرگی که برای قایقرانی و شنا در نظر گرفته شده است و جاده طویلی که اولیم معبر عمومی لندن است که در شب چراغ های آن روشن می شود نام برد .

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :