021-41454

نکات مهم در سفر به دبی

نکات مهم در سفر به دبی

نکات مهم در سفر به دبی

نکات مهم در سفر به دبی

درسفر به دبی به هیچ عنوان از تلفن هتل استفاده نکنید چرا که هزینه های ان بسیار سرسام اور است

اگر در هتل اقامت می کنید باید بدانید هر روز از ساعت 10 صبح ماشین جلوی هتل می ایستد تا شما را به صورت رایگان به ساحل و مراکز خرید ببرد

هنگام سفر به دبی مراقب باشید با خود داروی کدئین دار یا داروی آرام بخش همراه نداشته باشید که اگر ماموران فرودگاه دبی متوجه شوند شما را دستگیر یا جریمه سنگین می کنند. فرودگاه دبی به ایرانی ها خیلی سختگیری می کنند و حتی ممکن است مجبور شوید کمربند و کفش های تان را درآورید تا شما را بازرسی بدنی کنند.

کلیه مواد مصرفی یخچال دارای هزینه جداگانه می‌باشد که در صورت مصرف از طرف هتل هزینه آن دریافت می‌گردد.

رزان ترین تورهای مسافرتی دبی برای فصل تابستان است. تابستان دبی بسیار گرم است و دمای هوا بین ماه های خرداد تا شهریور بین 24 تا 40 درجه سانتی گراد است.

کرایه های تاکسی با توجه به اینکه در چه ساعتی از شبانه روز باشید، وضعیت جاده و توقف های شما متغیر است.

اتوبوس ها هر یک ساعت و نیم یک بار از مقابل مرکز خرید وافی در منطقه بردبی حرکت می کنند و در طول مسیر در نقاط مختلفی توقف های کوتاهی دارند.

دیدارکنندگان از دبی می توانند مناظر شهر را از طبقه دوم این اتوبوس های دو طبقه مشاهده کنند. این اتوبوس ها دارای 44 صندلی در طبقه بالا و 28 صندلی در طبقه پایین هستند. چشم انداز شهر از طبقه دوم این اتوبوس ها که تقریبا سرباز نیز هستند، بسیار جالب است.

اگر اتومبیل کرایه کردید، از رانندگی هنگام طوفان شن یا بارندگی خودداری کنید زیرا دید کافی نخواهید داشت و جاده ها لغزنده هستند. هنگام رانندگی مراقب شترها در بزرگراه ها باشید.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :