021-41454

نمایشگاه های دبی امارات

نمایشگاه های دبی

نمایشگاه های دبی امارات

نمایشگاه های دبی امارات

دبی شهری زیبا و مدرن که در طی صد سال چهره ای متفاوت از خود را به جهان عرضه داشته است.این شهر گرم و خشک با اب و هوای نا مساعد و خشن تا چندی پیش چیزی جز چند خانه ی کوچک و اهالی بادیه نشینش نبود که با تکیه بر صید ماهی و مروارید و کشاورزی البته در مقیاس های بسیار کوچک روزگار میگذراندند.

اما با کشف نفت در این شهر کوچک و با تکیه بر دانش مهندسی حاکم این شهر دست به ساخت بندرگاه و فرودگاه در این شهر زد و انگاه دبی با سرعتی باور نکردنی شروع به رشد و ترقی کرد.

این شهر اکنون با توجه به وجود هتل های بسیار لوکس و مراکز خرید و البته بسیاری مناطق دیدنی و گردشگری، این شهر به یکی از جاذبه های گردشگری بدل شده است .

با توجه به سطح امکانات و مکان جغرافیای شهر دبی سالانه میزبان تعداد زیادی نمایشگاه میباشد. نمایشگاه های دبی امارات خود سبب جذب توریست بیشتر و پیشرفت هر چه بیشر این شهر میشوند.

اطلاعات تکمیلی

نمایشگاه دبی هر ساله در مکان نمایشگاه های بین الملی دبی برگزار میشوند و در زژینه های بسیار گسترده ای میباشند از موضاعات پزشکی و بهداشتی تا نمایشگاه های مربوط به تکنولوژی و خدمات و غیره. نمایشگاه های دبی امارات ضمن اینکه به بهبود صنعت توریسم با جذب دست اندرکاران و علاقه مندان موضوع نمایشگاه کمک میکند.

شهر دبی را در متن اخرین اکتشافات علمی و اختراعات و غیره در زمینه ی موضوعات نمایشگاه قرار می دهد.یکی از نمایشگاه دبی که بسیار محبوب میباشد نمایشگاه شرکت های خودرو سازی مطرح جهان میباشد. که در این نمایشگاه ضمن به نمایش گذاشتن مدل های گناگون کارهای تولیدی خود از اخرین مدل های طراحی شده و تولید شده نیز رونمایی میکنند.

این نمایشگاه از ان دست نمایشگاه های دیدنی در دبی است که ان را نباید از دست داد .

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :