021-41454

میزان موفقیت ایرانیان مهاجر در کانادا

میزان موفقیت ایرانیان مهاجر در کانادا

میزان موفقیت ایرانیان مهاجر در کانادا

میزان موفقیت ایرانیان مهاجر در کانادا

مسلم است که برای تعین سطح موفیت باید در ارزیابی های خود از جنبه ها مقایسه ای مختلفی استفاده کنیم، حال این مقایسه می تواند بسته به شرایط در ابعاد مختلفی صورت گیرد. به همین منظور برای تععین سطحموفقیت ایرانیان مهاجر 3  جنبه را مورد بررسی قرار می دهیم:

میزان موفقیت ایرانیان مهاجر در کانادا
– مقایسه وضعیت ایران مهاجر با غیر مهاجران آنها ( اقوام مهاجرت نکرده) » این مورد بارزترین تفاوت را در میزان موفقیت نشان می دهد.بسیار دیده و شنیده شده است که وقتی مهاجران و غیر مهاجران دورا دور با خویشاوندان و آشنایان خود وارد گفتگو می شوند، مهاجران از وضعیت خود ابراز رضایت میکنند اما غیر مهاجران ایرانی در ابعاد مختلفی نظیر نگرانی در مورد آینده فرزندانشان، اعتراض از بهران های خانوادگی و شکایت از بی عدالتی صحبت می کنند. البته که این موضوع نمی تواند فقط به دلیل روحیه ی معترض و پر توقع ایرانیان باشد. به هر حال دلیل هر چه که باشد گروه مهاجران موفقیت را بیشتر احساس کرده و به نظر از شرایط مساعدی برخوردارند. توجه داشته باشید که غرض از این بیان این نیست که الزاما برای موفقیت بهترین یا تنهاترین راه این است که مهاجرت کر، چراکه این گروه حتی اگر هم در حال حاضر احساس خوبی از شرایط خود داشته باشند در ابتدا مشقت و سختی های زیادی را به دوش کشیدهاند، ضمنا فراموش نکنیم که عدهای از مهاجران ایرانی در مین گروه های معترض و ناموفق جا گرفته اند.
– مقایسه وضعیت مهاجران ایرانی با سایر کشور های دیگر » همانطور که می دانیم ایرانی ها نسبت به مردم اکثر کشور های دیگر دارای برخی ویژگی های بار و برجسته هستند از جمله اینکه آنها از ضریب هوشی بالایی برخوردارند، دارای روحیه ی تلاشگر می باشند و کلا سطح تحصیلات آنها معمولا بالاتر از سایرین است تمام این ویژگی ها سبب شده است تا آنها نسبت به سایر مهاجرین اوضاع و شرایط مساعدی را تجربه کنند. حتی وضعیت آنها در کشور خودشان ایران هم،بسیار مناسبتر از وضعیت مردم کشور هایی نظیر چین هند و پاکستان است که به کانادا مهاجرت می کنند با این وجود کشور کانادا به خاطر دارا بودن شرایط خاص می تواند مهاجر پذیرهمه نوع افراد از هر کشوری باشد و آنها را که با آگاهی و شناخت و آمادگی وارد این کشور می وند و طالب موفقیت هستند به آمال و آرزو ها یشان برساند.
– مقایسه وضعیت حال مهاجران با آمال و آرزوهای آنها در روزهای آغازین مهاجرت » بسیاری از مهاجران احساس خوبی ندارند و میان خود و آنچه که در سر می پرورانند فرسنگ ها فاصله می بینند اما به مرور زمان و طولانی تر شدن امت این نگرانی و ناامیدی در اکثر آنها کم رنگ ترمی شود. این مسئله به این هم بستگی دارد که افراد باچه دیدگاهی و با چه هدفی مهاجرت می کنند. افرادی که واقع بین تر هستند همه شرایط را می پذیرند و راههای پیشرفت و موفقیت را در میابند.
به طور کلی کانادا با داشتن شرایط خاصی نظیر بالا بودن سطح تولید ناخالص و در آمد سرانه، پایین بودن نرخ بیکاری، برخورداری از سیستم بهداشت و درمان رایگان و دارا بودن بهترین مراکز علمی و پژوهشی جزء5 کشور برتر جهان محسوب میشود به همین دلیل مهاجرین بسیاری را به خود جذب می کند.

تور کانادا ، مشاهده اطلاعات و پکیج ها ، قیمت ها و …

» آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا و وقت سفارت کانادا شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا کانادا در اسرع وقت از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت خدمات وقت سفارت کانادا  از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس : 41454 – 021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :