021-41454

میدان یانگ دانداس تورنتو

میدان یانگ دانداس تورنتو

میدان یانگ دانداس تورنتو

میدان یانگ دانداس تورنتو

شهر تورنتو  کانادا شهری است توریست پذیر و خاطره انگیز که به عنوان بزرگترین شهر کانادا شناخته شده است و مرکز ایالت اونتاریو است که برای هر نوع سلیقه ای جاذبه ها و دیدنی های خاص خودش را دارد که هرکدام خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما بجا میگذارد و همه ساله بازدیدکنندگان زیادی از اقصی نقاط دنیا به این شهر سفر میکنند . یکی از این دیدنی های زیبا و پر بازدید  و مورد توجه گردشگران شهر تورنتو ، میدان دانداس است .

میدان دانداس تورنتو یکی از میادین معروف بین توریست ها میباشد که در برابر میدان تایمز لندن قرار دارد که در مرکز شهر  قرار داشته و همیشه پر از ازدحام است .

کاربری این میدان بطوری  است که مرکز برگزاری  رویداد ها و نمایش های هنری مختلفی میباشد  و هم چنین معمولا  فستیوال های مختلف هیجان انگیزی  در فصل تابستان در این میدان برگزار میشود که تابستان شما را با بهترین اوقات برایتان رقم میزند که از جمله  این فعالیت های جاری میزبان کنسرتهای رایگان بودن است ، مثل گروه های موسیقی با اجرا های طولانی مدت و هم چنین رویداد ها و نمایش فیلم های شبانه در طول فصل تابستان است که اوقات شما را به شادی با خاطراتی ماندگار در محیطی زیبا سپری مینماید .

هم چنین این میدان محل تیکس نیز می باشد  که در اصل نهادی است  جهت ارائه بلیط  های تخفیف خورده ی تئاتر  ، رقص ، اپرا ، ورزش و بسیاری از برنامه های تفریحی  و سرگرمی های دیگر که همگی سرشار از هیجان  و لذت هستند  .

البته اضافه بر این ها  باید به این نکته   نیز توجه کرد که در این میدان زیبا و توریست پذیر جهت رفاه بیشتر و سرگرمی بازدید کنندگان و مراحعین  اینترنت بی سیم رایگان به همه بازدید کنندگان عزیز ارائه میشود که بدون محدودیت مورد استفاده همگان قرار میگیرد .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا کانادا

ویزا 5ساله کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :