021-41454

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

mooze honar3

این موزه یکی از جاذبه ها در تور استانبول می باشد که در میدان سلطان محمود، در منطقه فاتح استانبول قرار دارد و در اصل کاخ ابراهیم پاشا بوده که در سال 1524 ساخته شد و در سال 1983 به موزه هنرهای اسلامی تبدیل شد. در این موزه گنجینه نفیسی از  اشیاء فلزی و چوبی هنری، فرش های قدیمی دنیا، مینیاتورها، پارچه ها و آثارخطی نگه داری می شود. خود بنا نیز از آثار مهم معماری به شمار می رود که پس از اعدام ابراهیم پاشا از این کاخ به عنوان سربازخانه، زندان، دفتر ثبت وادارات دولتی استفاده می شد تا اینکه به موزه تغییر یافت. این کاخ یکی از مراکز دیدنی و زیبای استانبول به شمار می رود که همه ساله گردشگران بسیاری در تور استانبول از آن دیدن می کنند.

mooze honar1

mooze honar2

این کاخ دسترسی بسیار خوبی دارد و در بخش قدیمی شهر منطقه فاتیح و بین شاخ طلایی و تنگه بسفر و نزدیک کاخ توپکاپی ساخته شده که گردشگران در تور استانبول می توانند علاوه بر بازدید از این موزه زیبا از دیگر قسمت های دیدنی استانبول نیز دیدن نمایند. گردشگران تور استانبول می توانند برای اطلاعات بیشتر از چگونگی سفر از قسمت درباره استانبول نیز دیدن نمایند. 

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

هتل بایا لارا آنتالیا ترکیه هتلی 5 ستاره زیبا ، لوکس و بسیار مجلل واقع در منطقه لارا آنتالیا ترکیه ، دارای فاصله 30 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و دارای فاصله 16 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :