021-41454

موزه مردم شناسی ونکوور

موزه مردم شناسی ونکوور

موزه مردم شناسی ونکوور

museum1

شهر ونکوور مملو است از گالری ها، موزه ها، رستوران ها و … می باشد که یکی از موزه های معروف ونکوور، موزه مردم شناسی آن می باشد که در سال ۱۹۴۷ پایه گذاری شد اما ساختمان فعلی آن در سال ۱۹۷۶ با طراحی آرشیتکت کانادایی به نام آرتور اریکسن بنا شد . این موزه یکی از موزه های پر طرفدار در تور کانادا می باشد.

این موزه به دلیل داشتن اولین آثار هنری کشور در ساحل شمال غربی بسیار مشهور می باشد. همه ساله بسیاری از گردشگران تور کانادا از این موزه زیبا دیدن می کنند. در این موزه کلکسیون وسیعی از آثار افرادی همچون: بیل راید و مجسمه مشهورش کلاغ و انسان اولیه به چشم می خورد و از این جهت بسیار مورد توجه است.

museum2

museum3

این موزه در زمینه مردم‎شناسی، باستان‌شناسی فعالیت می کند و بسیاری از هنرمندان بنام  آثارشان را در آن به نمایش می گذارند. در این موزه بیش از ۵۳۵ هزار قطعه‌ی باستانی از تمدن‌های بشری سراسر جهان نگه داری می شود.

در گالری هایی که در این مجموعه وجود دارد نیز همه ساله نمایشگاه های آثار هنری از هنرمندان سراسر جهان به نمایش گذاشته می شود. در تور کانادا می توانید از این گالری زیبا نیز دیدن نمایید تا از نزدیک با این آثار و هنرمندان آنها بیشتر آشنا شوید.

museum4

در بخش دیگری از موزه کلکسیونی از لباس و پارچه نگهداری می شود که مربوط به آسیا می باشد. بازدید از این موزه زیبا در تور کانادا خالی از لطف نیست. جهت اطلاع از چگونگی سفر به ونکوور در تور کانادا می توانید از قسمت درباره ونکوور دیدن نمایید.

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :