021-41454

موزه اتومبیل دوبی

موزه اتومبیل دوبی

موزه اتومبیل دوبی

موزه اتومبیل دوبی

هیجان و لذت وصف ناشدنی دیدن تلفیقی از ماشین های فوق لوکس و آخرین مدل از بهترین برند های جهان در عین حال که رد بخش های دیگر شما می توانید خودرو های کلاسیک مربوط به دهه پنجاه را ببینید ترکیبی از سنت و مدرنیته را ایجاد می کند که فقط می توانید از موزه های اتومبیل دوبی انتظار داشته باشید بازدید از این موزه لذتی را که از سفر به دوبی می برید برایتان دوچندان خواهد کرد

تقریباً از دبی که به اندازه دو ساعت به سمت لیوا اوسیس (Liwa Oasis) حرکت کنید به انباری هرمی شکل می‌رسید که اطراف آن خالی است و مرکزی برای اتومبیل ‌های رنگارنگ شیخ حامد بن حمدان آل نهیان (Sheikh Hamad bin Hamdan al Nahyan)  به شمار می‌رود.
در این انبار اتومبیل‌های مختلف از وانت‌ها و خودروهای سواری به سبک کلاسیک آمریکایی گرفته تا کالسکه‌ها و تانک‌ های نظامی که در خارج از جاده ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، یافت می‌شود. برخی از این اتومبیل‌ها با همان شکل و شمایل قدیمی هستند، اما بعضی از آنها بهینه ‌سازی شده و مثلاً قالپاق ‌هایشان عوض شده است. در داخل برخی از این اتومبیل ‌ها تلویزیون، یخچال فریزر و دیگر امکانات وجود دارد و حتی محوطه ‌ای برای بازی گلف نیز در این انبار در نظر گرفته شده است.

انبار مورد بحث یک موزه معمولی نیست و برخی از اتومبیل ‌های آن دارای رکوردهای گینس هستند و از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند. یکی از چیزهای جالب در این موزه، کامیونی پنج متری است که تبدیل به یک آپارتمان شده است.

در بخش های مختلف موزه کارشناسانی وجود دارند که به سوالات احتمالی شما در مورد ماشین های مختلف پاسخ می دهند و هم چنین بوفه هایی برای تغذیه وجود دارد که می توانید غذا بخورید و خستگی تان را  در کنید

 

تور نمایشگاهی دبی

تور دبی

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :