021-41454

مهد کودک های کانادا

مهد کودک های کانادا

مهد کودک های کانادا

حتما اطلاع دارید که کانادا هم مانند بسیاری از کشور های دنیا نگران پیر شدن جمعیت اینده کشور بود و خانواده ها تمایل چندانی به فرزند اوری از خود نشان نمی دانند تا این که در یک دهه گذشته با تبلیغات گسترده و امکاناتی که دولت کانادا در اختیار پدر و مادر ها قرار داد تا حدی از نگرانی و ناامنی ذهنی یا اضطراب نسبت به از دست دادن کار والدین کاست.

طرح های تشویقی صرفا در زمان مربوط به زایمان و هزینه های بهداشتی ایتدای زندگی نوزاد نیست بلکه مسایل مربوط به اموزش او را هم در بر می گیرد به همین دلیل است کانادا اقدامات گسترده ای در جهت تجهیز مهد کودک های خود کرده است.

چنانکه در کانادا بخواهید فرزند خود را به مهد بفرستید، با توجه به محل زندگی وو نوع مهد هزینه ای بالای 500 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. یک مهد معمولا در انتاریو ماهی حدود 1000 دلار هزینه خواهد داشت.

اما در صورتی که به دولت محرز شود که هیچ کدام از والدین امکان این که فرزند خود را نگه دارند را  ندارند مثلا در صورتی که هردو دانشجو باشند  در ان صورت می توانند از امکانات دولتی در جهت کاهش هزینه های خود استفاده کنند.

شرایط برای مهد کودک در شهر های مختلف کانادا با هم تفاوت هایی دارد مثلا در کبک دو نوع مهد کودک وجود دارد مهد کودک های خانگی و مهد کودک های بزرگ و مهد ها به سه حالت خصوصی دولتی و نیمه خصوصی اداره می شوند.

در استان کبک شما میتوانید با ثبت نام کودک خود در مهد کودک های خصوصی از سوبسید دولتی استفاده بکنید.

در استان کبک متقاضی ثبت نام در مهد های دولتی زیاد است و معمولا لیست انتظار طولانی وجود دارد که گاهی 1 تا 3 سال طول میکشد.

لینک مرتبط:

مطالب مرتبط

هتل رامادا پلازا آنتالیا هتلی 5 ستاره زیبا ، لوکس و بسیار مجلل واقع در ساحل صخره ای آنتالیا در خلیج آنتالیا ترکیه ، دارای فاصله 700 متری تا شهر تاریخی Kalaei و دارای فاصله 10 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :