021-41454

منطقه کورنیش دبی

منطقه کورنیش دبی

منطقه کورنیش دبی

 

درباره کورنیش

کورنیش یک منطقه تفریحی در دبی امارات متحده عربی است که در منطقهٔ دیره  قرار دارد. این مکان بیشتر اوقات کرنیش دبی یا به سادگی، کرنیش نامیده می‌شود. در شمال کرنیش دیره، خلیج همیشه فارس  و در سمت غرب‌اش خور دبی قرار دارد.

قرارداد ساخت این کرنیش با هزینهٔ 25 میلیون دلار در 23 سپتامبر 1975 توسط حمدان بن ال راشد محتوم  معاون حاکم فعلی دبی امضا شد.هم چنین نخل دیره  که بزرگ‌ترین جزیرهٔ نخلی شهر دبی است در روبه‌روی این کرنیش ساخته شده است.

 

پارک کورنیش

در دبی چند پارک در امتداد خط هشت کیلومتری چشمگیر ابوظبی  وجود دارد که ابوظبی کورنیش (Abu Dhabi Corniche) را تشکیل می دهند. در حالی که ساحل آزاد و مسیرهای دوچرخه سواری پوشیده هر ماه ده ها هزار بازدیدکننده را جذب می کنند، ماجراجویی های زیادی نیز در بسیاری از پارک های کوچک در طول مسیر وجود دارد. هر یک از آنها ویژگی های متمایز و جاذبه های متفاوتی دارند.

می توانید در هزارتوی فرمال پارک (Formal Park)، در مقابل لو رویال مریدین ابوظبی (Le Royal Méridien Abu Dhabi) سردرگم شوید، یا به دنبال پل چوبی عجیب و جالبی در پارک دریاچه (Lake Park) بگردید، که مکانی عالی برای قدم زدن آرامش بخش است.

پارک خانواده (Family Park) به لطف مسیر BMX (مسابقه دوچرخه سواری در پیست خاکی)، فضای دشت مانند، تئاتر و کرایه دوچرخه احتمالا جای مورد علاقه شما است.

 

ساحل کورنیش

در جاده ی سرسبز کورنیش در دبی، راه های مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری، زمین های بازی مخصوص بچه ها، کافه های روباز، ساحل عمومی مجانی، آب نماها و مجسمه ها و نورپردازی های جذابی وجود دارد که می تواند برای هر سلیقه ای، سرگرمی مناسبی داشته باشد.

 

جاده کورنیش

پس از ماینا مال می توانید از جاده کورنیش خارج شوید و در این مکان به پیاده روی و دوچرخه سواری بپردازید.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

ترانه "ایتالیایی" یک ترانه قدیمی اثر موسیقی دان مشهور ایتالیایی ، توتو كوتونيو می باشد . این ترانه جز یکی از بهترین ترانه های ماندگار ایتالیا و بویژه آهنگ های در مورد کشور ایتالیا و مورد علاقه بسیاری از مردم ایتالیا بویژه افراد قدیمی و مسن می باشد که خاطرات زیادی حتما دارند از این ترانه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :