021-41454

منطقه میردیف دبی

منطقه میردیف دبی

منطقه میردیف دبی

منطقه میردیف دبی

مردف (که بعضی وقتها در ترجمه به آن مردیف هم می گویند) یک منطقه مسکونی در شهر دبی می باشد.

جمعیت مردف را اروپایی ها، مهاجران جنوب آسیا، عرب ها، اماراتی ها و غیره تشکیل می دهند. این منطقه به خوبی و از طریق مناطق تجاری مثل بیزینس بی، مرکز تجارت جهانی و دبی فستیوال سیتی به کل شهر متصل می شود.

مردف شامل انواع محله های دیوار کشی شده و دارای درب ورودی می باشد. مناطق بسیار لوکس و ویلاهای مدل اروپایی در مردف یافت می شوند.

این منطقه بیشتر دارای ویلاهای خصوصی است. مردف از دهه 90 میلادی با ورود مهاجران به اینجا صاحب شهرت شده است این منطقه تقریبا در 10 کیلومتری دیره سیتی سنتر و در جنوب شرقی آن قرار دارد.

مردف همسایه المزهر از شمال و الورقا از جنوب می باشد. در بخش شرقی مردف پارک عمومی المشرف قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی هم چسبیده به ایستگاه مترو رشیدیه است.

امکانات عمومی منطقه میردیف دبی عبارتند از :پینک مال وست زون مدرسه خصوصی میردیف دارالمعرفه مردف گلدن گیت.

 

مرکز خرید میردیف

مرکز خرید میردیف Mirdif City Center Mall که در 15 دقیقه ای از مرکز خرید دیره سیتی سنتر ساخته شده است، خانه 430 مغازه است. تاکید بیش از اندازه این مرکز خرید به ایجاد فضاهایی برای گذراندن اوقات فراغت باعث تمایز این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز شده است.

معمولا بیشتر مراکز خرید با ساخته شدن سایر مراکز خرید نسبت به نوسازی ساختمان و خدمات خود اقدام می‌کنند تا بتوانند با آنها رقابت کنند. امکاناتی همانند سینما، هایپرمارکت کِرفور  Carrefour ، فودکورت، کافی شاپ و … در آن تعبیه شده است.

نکته مهم دیگر اینکه ورودی این مرکز خرید به یکی از ایستگاه‌های مترو دبی متصل است که دسترسی به مرکز خرید را برای گردشگران آسان نموده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :