021-41454

منطقه توسکانیا ایتالیا

منطقه توسكانيا ایتالیا

منطقه توسکانیا ایتالیا »

منطقه توسکانیا ایتالیا

منطقه توسکانیا ایتالیا

منطقه توسکانیا یک منطقه بسیار زیبا و دیدنی و همچنین تاریخی در ساحل غربی کشور ایتالیا واقع گردیده که یکی از جذاب ترین و کامل ترین مناطق توریستی در کل اروپا به شمار می رود. عکاس مشهور اهل ایتالیا ، “کیارا لیبرو”  کتابی با نام « گنجینه های فلورانس و توسکانیا» دارد که در آن گنجینه هنری غنی رنسانس و نیز زیبایی های طبیعی منطقه توسکانیا ایتالیا را در عکس های بسیار منحصر بفردی به تصویر کشیده است.
یکی از مناطق تاریخی و بسیار زیبا توسکانیا ایتالیا ، محله تاریخی کامپو دل میراکولی در شهر پیزا بوده که یکی از شهر های پر شهرت در این می باشد که کلیسای اعظم شهر و نیز برج پیزا ایتالیا در آن دوتا از مهمترین جاذبه های گردشگری این بخش و در کل کشور ایتالیا برای تور ایتالیا می باشد . از دیگر دیدنی های این منطقه کلیسای سانتا ماریا دل فیوره که کلیسای اعظم در شهر فلورانس بوده و چهارمین کلیسای بزرگ اروپا در قلب مرکز تاریخی شهر فلورانس ایتالیا می باشد را می توان نام برد. برای مشاهده قیمت تور ایتالیا کلیک کنید.
پل مشهور پونته وکیوو که متعلق به شهر فلورانس می باشد نیز در منطقه توسکانیا قرار دارد. پل مذکور در ابتدا از چوب ساخته شده بود ولی در سال 1333 به خاطر سیل تخریب گردیده بود و بعد از آن حادثه این پل از سنگ ساخته شده ولی بعد از قرن ششم و پس از عقب نشینی سربازان آلمان نازی منهدم گردید و سیل وحشتناک آرنو در سال 1966 آن را کاملا ویران نمود. این پل امروزه یکی از نمادهای شهر فلورانس به شمار می رود.
ر منطقه توسکانیا روستاهای بسیاری وجود دارند که بهترین محصول انگور را تولید می کنند و در واقع یکی دیگر از جاذبه ها گردشگری این منطقه در ایتالیا روستا ها آن ، مزارع حاصلخیز و تاکستان های آن می باشد ، طبیعتی سرسبز ، دنج و آرامبخش .در این بخش ها همچنین باغ های زیتون زیادی وجود دارند و در این مناطق روستایی کلی جنگل بهمراه کلبه های زیبا در دور و بر آن ها خواهید یافت.رنگ سبز این منطقه هنگام گل دادن گل های آفتابگردان به رنگ زرد درمی آید.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ایتالیا

____________________

برای دریافت خدمات وقت سفارت ایتالیا در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران کلیک نمایید

شماره تماس : 02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :