021-41454

معرفی هزار جزیره کانادا انتاریو

معرفی هزار جزیره کانادا

هزار جزیره اشاره دارد به مجمع الجزایری واقع در مرز کانادا و آمریکا و در رودخانه سنت لاورس که شمار این جزایر به 1864 عدد می رسند و یکی از بهترین نقاط گردشگری دنیا و برای تور کانادا می باشد.این جزایر از سمت شمال شرقی دریاچه استان انتاریو شروع می شوند و تا به سمت پایین کینگستون انتاریو با مسافتی 50 مایلی ( حدود 80 کیلومتر ) امتداد می یابد.این جزایر همانطور که گفتیم در مرز کانادا و آمریکا و در واقع در میان دو کشور مشترک است و جزایر مربوط به کانادا در استان انتاریو کانادا و جزایر مربوط به آمریکا در ایالت نیویورک کشور آمریکا واقع گردیده است.این جزایر از شهر تورنتو ، واقع در استان انتاریو 297 کیلومتر فاصله دارند.

این جزایر در مساحت ها و اندازه های گوناگونی هستند ، از جزایری به اندازه صد کیلومتر مربعی بگیرید تا جزایری با اندازه بسیار کوچک و تحت تصاحب چند نفر و یا حتی یک نفر و همچنین یک سری صخره ها که می توان گفت تحت تصاحب و مکان دلخواه گونه های مختلفی از پرندگان مهاجر می باشد.

در این رودخانه ، هر خشکی که دارای شرایط زیر باشد جز یکی از جزایر از هزار جزیره به حساب می آیند:

  • بالای سطح دریا باشد
  • مساحت آن حداقل حدود یک متر مربع باشد
  • حداقل دارای یک درخت زنده باشد

معرفی هزار جزیره کانادا » تردد و تفریحات

در این جزیره شما شاهد تردد کشتی ها و قایق های توریستی و تفریحی هستید اما بیشتر تردد قایق ها و کشتی های بارکشی را می بینید که معمولا مقصد به سمت سنت لورن و بالعکس را دارند و این را هم باید گفت که برای هدایت کشتی ها در این رودخانه ، به ناخدایان بسیار مجرب و حرفه ای نیاز است چرا که هدایت کشتی در میان صخره های بسیار متعدد قرار گرفته در راه سخت می باشد و هدایت و سفر بدون خطر کار هر نا خدایی نیست.

در هزار جزیره ، توریست ها مشغول قایق سواری و تردد میان جزایر این مجمع الجزایر هستند ، در بخش هایی هم که دریاچه هایی قرار دارند مشغول آب تنی و شنا کردن هستند و همچنین در بخش هایی دیگر بخصوص Eel Bay که خلیجی کم عمق در جنوب غربی جزیره Wellesley است ، بسیار محبوب برای ماهی گیران می باشد.

» آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا و وقت سفارت کانادا شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا کانادا در اسرع وقت از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت خدمات وقت سفارت کانادا  از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس : 41454 – 021

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور کانادا

معرفی هزار جزیره کانادا 2 معرفی هزار جزیره کانادا 3 معرفی هزار جزیره کانادا 4 معرفی هزار جزیره کانادا 5  معرفی هزار جزیره کانادا 7 معرفی هزار جزیره کانادا

مطالب مرتبط

در اکثر کشور های جهان این قانون پذیرفته شده است که در صورت ازدواج مابین زوجین شخص می تواند در راستای اخذ تابعیت اقدام نمایند. کشور ایتالیا از این این قائده مستثنی نمی باشد. لذا چنانچه یک شخص با یک ایتالیایی ازدواج کند میتواند جهت اخذ تابعیت اقدام کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :