021-41454

معرفی شهر زاخکازور ارمنستان

معرفی شهر زاخکازور ارمنستان

معرفی شهر زاخکازور ارمنستان

معرفی شهر زاخکازور ارمنستان

این شهر در 50 کیلومتری شهر ایروان و در جنوب شرقی کوه های  Teghenis واقع شده است و پهنای زمین  آن تقریبا 850 متر بر آورد شده است.اسکی این شهر به دلیل داشتن شرایط ویژه در فصل زمستان مورد علاقه توریست ها و گردشگران علاقه مند به ورزش اسکی می باشد.
به همین دلیل شهر زاخکادزور در سال های اخیر به لحاظ زیر ساختی ، بسیار مجهز و مدرن شده است.اسکی این منطقه از اواخر ماه دسامبر شروع شده و تا ماه مارس ادامه پیدا می کند؛ تور ویژه اسکی بازان همه ساله در این منطقه برگزارمی گردد همچنین بهترین زمان برای اسکی در این پیست ماه فوریه است.
این شهر علاوه بر داشتن پیست اسکی کاملا مجهز و وجود یک تله کابین که علاقه مندان را به محل پیست اسکی خواهد رساند؛ همچنین این مکان دارای هتل های لوکس مجهز و مدرن نیز می باشد.
در پیست اسکی زاخکادزور هم وسایل اسکی و استوبرد به افراد اجاره داده می شود و هم مربی هست که اسکی را به افراد علاقه مند آموزش خواهد داد. از این رو گردشگرانی که در فصل زمستان به ارمنستان سفر می کنند معمولا هدفشان از این سفر حضور در اسکی ویژه زاخکادورز می باشد.
علاوه بر این پیست اسکی شهر زاخکادزور دارای  مجموعه ورزشی  المپیک نیز می باشد؛ گذشته این مجموعه ورزشی به دوران شوروی سابق برمی گردد و در سال 1967ساخته شده است. اما در سال 2007 به طور کامل بازسازی شد و اکنون در قفقاز به یک مجموعه ورزشی با امکانات کاملا پیشرفته تبدیل شده است. امکانات این مجموعه شامل: استخر سر پوشیده، استخر غواصی، سالن تناسب اندام، اسکی، اسنوبرد به علاوه یک هتل کاملا مدرن؛ همچنین هتل معروف ماریوت در شهر زاخکادزور هم شعبه دارد.

معرفی شهر زاخکازور ارمنستان » اسکی و تعرفه ها

به منظور آگاهی عزیزان اطلاعت جزئی دیگر نیز در مورد هزینه های  این پیست ارائه می گردد:
مربی اسکی هر ساعت 7000 درام
تجهیزات اسکی که شامل استوبرد و چکمه می باشد 7000 درام
قفسه بری وسایل شخصی 700 درام
لباس اسکی 5000 درام
کلاه اسکی 2000 درام
عینک اسکی و دستکش و یک کلاه گرم 3000 درام.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ارمنستان

تور وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

برای گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان با آژانس یزدان گشت سفیران تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر بر لینک بالا کلیک نمایید:

021-41454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :