021-41454

معرفی شهر جرموک و سیسیان ارمنستان

معرفی شهر جرموک و سیسیان ارمنستان

معرفی شهر جرموک و سیسیان ارمنستان

معرفی شهر جرموک و سیسیان ارمنستان

معرفی شهر جرموک و سیسیان ارمنستان

شهر جرموک ارمنستان »

شهر جرموک مشهور به شهر آب گرم و آب معدنی (مثل شهر دماوند خودمان) ، شهری با طبیعت زیبا در کشور ارمنستان است.این شهر در استان وایوتس ارمنستان واقع بوده و دارای شش هزار و دویست نفر جمعیت می باشد. این شهر دارای تعداد بسیاری از چشمه های آب گرم و آبشار ها متعدد می باشد و در زمان شوروی یکی از تفریح گاه های محبوب در ارمنستان کنونی بوده است.خود واژه “جرموک” به زبان ارمنی به معنای آب گرم می باشد و آب معدنی های این شهر و آب معدنی های گازدار آن بسیار به هضم غذا کمک می نمایند و همچنین انتخابی عالی هستند برای آن هایی که ناراحتی معده دارند.این شهر با ارتفاع 2080 متری از سطح دریا توسط جنگل ها و کوه ها محصور شده است.

شهر سیسیان ارمنستان »

شهر سیسیان شهری زیبایی دیگر در استان سیونیک استان ارمنستان و در جوار رودخا نه ای تحت عنوان وروتان قرار گرفته است که از پایتخت این کشور ، شهر ایروان دارای فاصله 217 کیلومتری می باشد.این شهر در سال 1974 به شهر تبدیل شده و همینک جمعیتی بالغ بر 16 هزار نفر را در خود دارد.نام دیگر این شهر سیساوان می باشد و گاها با این نام نیز خوانده می گردد.

شهر سیسیان دارای ارتفاع 5250 متری از سطح دریا می باشد ، شهر های خواهرخوانده سیسیان عبارت اند از :

  • شهر نیه سمیرنی کشور در یونان
  • شهر مونته لیمار در کشور فرانسه
  • شهر اسلوتسک در کشور بلاروس

آبشار ساکی واقع در این شهر ، مشهورترین جاذبه گردشگری این شهر می باشد.همچنین بنای یادبود آغودی و ویرانه هایی از تاناهاتی از دیگر جاذبه ها گردشگری این شهر  می باشند.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ارمنستان

تور وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

برای گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان با آژانس یزدان گشت سفیران تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر بر لینک بالا کلیک نمایید:

02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :