021-41454

معرفی سواحل ایتالیا

معرفی سواحل ایتالیا

معرفی سواحل ایتالیا

معرفی سواحل ایتالیا

یکی از جاذبه های توریستی ایتالیا ، سواحل آن هستند که برای مسافران تور ایتالیا هوادار و طرفدارا خاص و بسیار زیاد خود را دارد.در این پست با معرفی سواحل ایتالیا همراه ما باشید.

معرفی سواحل ایتالیا

سواحل ایتالیا که در جنوب ایتالیا واقع هستند ، سواحلی اند بسیار زیاد و متنوع که در امتداد دامنه های کوه های جنوب این کشور قرار دارند که این سواحل برخی بزرگ ، برخی کوچک ، برخی روستایی ، برخی پر زرق و برق ، برخی شن و ماسه و برخی آتشفشانی هستند و باید گفت سواحل ایتالیا یک چیز دیگست! سواحلی بسیار شاعرانه و لذت بخش و رمانتیک برای وقت گذراندن می باشند و بویژه با وجود گارد ساحلی عالی آن ، امنیت و آرامش بسیار خوبی برای این سواحل به ارمغان آورده شده است.تعدد و تنوع سواحل ایتالیا بسیار است و از جمله سواحل مشهور آن می توان ساحل پوتوفینو، ساحل ساردینیا و ساحل کاپری را نام برد.ساحل دیگری بنام آمالافی نیز که در کنار صخره های بزرگ در امتداد کوه ها تا دریای مدیترانه کشیده شده وجود دارد که بسیار طرفدار دارد بویژه در فصل پاییز و بهار آن هم بیشتر بدلیل آب و هوا و منظره بی نظیر آن و وجود کوه ها و جنگل های زیاد اطراف آن و البته امکانات و تفریحات متعدد و متنوع در آنجا.همچنین ورزش های آبی متنوعی در این ساحل بسیار می باشد و انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی های سرد و گرم در دسترس عموم می باشد.

ساحل پورتوفینو ایتالیا از دیگر سواحل مشهور در ایتالیا می باشد و با عنوان دهکده ساحلی معروف گردیده است که دارای چشم انداز ساحلی زیبا و بسیار افسانه ای می باشد. در شن های نرم این ساحل قدم زدن و پیاده روی بسیار آرامش بخش و لذت بخش خواهد بود و همچنین می توانید در گوشه ای بنشینید و به صدای دلنواز دریا گوش کنید و از وزش نسیمی خنک لذت ببرید.

ساحل ساردینیا از دیگر سواحل محبوب این کشور نیز به عنوان دومین کشش از جزیره ای واقع در دریای مدیترانه می باشد و در این ساحل خط ساحلی پوشیده با شن و ماسه های سفید رنگ بسیار زیباست و دارای تفریحات متعدد بویژه اسب سواری و قایق رانی دارد و اگر هم در فصل زمستان می خواهید به سراغ این ساحل بروید ، روی پیست اسکی این ساحل که بهترین مرکز اسکی بازی است حساب کنید.

ساحل کاپری نیز از دیگر سواحل معروف کشور ایتالیا می باشد که در واقع یک شهرستان ساحلی می باشد که پر است از زیبایی و مقصد تاریخی توریست های بسیار زیادی برای لذت بردن از منظره های بسیار شگفت انگیز و فرهنگی این ساجل می باشد.

» اطلاعات تور ایتالیا و خدمات وقت سفارت ایتالیا

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ایتالیا

___________________

» آژانس یزدان گشت سفیران ، خدمات وقت سفارت ایتالیا  شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات وقت سفارت ایتالیا در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران کلیک نمایید

شماره تماس : 02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

2 پاسخ

  1. خسته نباشید مرسی به خاطر این مطلب مفید
    ما در زمینه درب های ضد سرقت و ضد حریق
    فعالیت می کنیم.خوشحال میشوم از وبسایت ما دیدن کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :