021-41454

مسجد دیدنی در دبی

مسجد دیدنی در دبی

مسجد دیدنی در دبی

مسجد دیدنی در دبی

دبی شهری توریستی و پر بازدید میباشد که بسیاری برای امکانات بینظیر این شهر و برخی برای استفاده از انواع مراکز خرید دیدنی و استفاده از بناها و سازه های زیبای این شهر دبی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب میکنند. این شهر با توجه به انکه دارای مذهب رسمی اسلام می باشد.

این مکان دارای تعداد زیادی مسجد مباشد که برخی از این مساجد از لحاظ بنا و معماری شاهکار هنری به حساب می ایند و یکی از جاذبه های بسیار محبوب در شهر دبی میباشند.

این شهر دارای بالای ۸۰ درصد مهاجر از کشور های متفاوت و با ادیان گوناگون نیز میباشد که برای انها نیز در این شهر انواع عبادتگا های مخصوص بنا شده تا در ارامش به فرایض دینی خود بپردازند.

از این مسجد بی شک مسجد جمیرا را میتوان نام برد.مسجدی زیبا و بی نظیر که هر ساله میزبان تعداد زیادی توریست و گردشگر میباشد که از ان بازدید می کنند.

اهمیت این مسجد

این مسجد جمیرا بی شک یکی از پر اهمیت ترین جاذبه های گردشگری دبی میباشد .مسجدی زبا با گنبدی به ارتفاع ۱۶ متر و دو مناره ی باشکوه که هر کدام دارای ۴۰ متر ارتفاع هستند .

این مسجد به قدری محبوب و شناخته شده است که تصویر ان بر روی اسکناس ۵۰۰ درهمی چاپ شده است.این مسجد سفید و صورتی دارای شکوه و ابهت خاصی میباشد که با معماری بینظیر و ظریف هر بیننده ای را به شوق می اورد .

نمای این مسجد تماما از سنگ های بسیار مرغوب به رنگ کرم متمایل به صورتی پوشیده شده است و در زمان غروب افتاب و شب ها دارای منظره ای باشکوه است که با نور پردازیی های فوق مدرن زیباتر میشود.

این مسجد بسیار زیاد است مساجد با سبک های معماری گوناگون و در جای جای این شهر اما مسجد جمیرا یکی از زیباترین انها می باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :