021-41454

مسابقه شتر سواری دبی

مسابقه شتر سواری دبی

مسابقه شتر سواری دبی

مسابقه شتر سواری دبی

دبی شهری بیابانی و خشک است اگرچه این روزها با تکیه بر ثروت و تکنولوژی توانسته است پارک ها و محیط های سبز زیبایی را در خود احداث کند اما نتوانسته اب و هوای شهر خود را تغییر دهد و این شهر دارای هوایی گرم و بسیار نامطلوب در فصول گرم سال است . این اب و هوا پیوند ناگسستنی با شتر این حیوان بیابان نشین دارد و شهر دبی از دیر باز به این حیوان اهمیت خاصی میداده است و نه تنها این حیوان از لحاظ اقتصادی دارای اهمیت فراوانی در این شهر میباشد همچنین این حیوان به عنوان سمبلی از استقامت و پایداری در شرایط سخت در این شهر به شمار میرود . یکی از تفریحات بسیار مورد علاقه اهالی دبی از قدیم تا به امروز مسابقه شتر سواری در دبی می بوده است .

مسابقه شتر سواری در دبی یک مسابقه ی دیدنی و بسیار مهیج میباشد که در بزگراه العین دبی برگزار میشود و برای لذت بردن از تماشای این مسابقه هیچ پولی دریافت نمیشود. نماشاچیان در جایگاه ویژه خود قرار میگیرند و به تشویق و تماشای شتر سوارانی می پردازند که در حال سواری و سبقت گرفتن از یکدیگر میباشند . ورزشی قدیمی و بسیار مهیج که شاید دیدن ان در دبی خالی از لطف نباشد .

در اطراف مکان برگزاری مسابقه شتر سواری در دبی بوفه ها و رستوران های دنجی نیز وجود دارد که از انها میتوانید انواع تنقلات و خوراکی های سنتی دبی را تهیه کنید و لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید . دیدن این حیوانات زیبا و بسیار ارام که وجودشان نقش بسیار مهم و جدانشدنیی با فرهنگ و سنت شهر دبی دارد یک تفریح بسیار بی نظیر میتواند باشد . با توجه به اهمیت این حیوان در دبی موزه ای نیز با عنوان موزه ی شتر در دبی نیز راه اندازی شده است که از علاقه مندان دعوت میشود به بازدید ان نیز بپردازند.

نمایشگاه عرب هلث دبی

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :