021-41454

مرکز شبیه سازی خلبانی دبی

مرکز شبیه سازی خلبانی دبی

مرکز شبیه سازی خلبانی دبی

مرکز شبیه سازی خلبانی دبی

دبی در ساخت و عرضه ی انواع خدمات تفریحی و ورزش همواره پیشگام بوده است و سالانه هزاران دلار صرف ساخت و ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری متفاوت و جذاب در این شهر میکند .

این شیخ نشین مدرن تمام تلاش خود را برای جذب میزان بیشتر توریست و گردشگر میکند به ویژه در سالهای اخیر با ایجاد و افتتاح انواع مراکز ورزشی و تفریحی و انواع جذابی از ورزش های هیجان انگیز مانند اسکای دایوینگ و صخره نوردی سعی در جذب توریست های جوان داشته است و در این امر موفقیت های بسیاری را نیز به دست اورده است.

دبی دارای یک مرکز شبیه سازی خلبانی میباشد که تجربه ای بسیار زیبا و خاص برای علاقه مندان به ان موضوع میباشد .بسیاری از افراد که رویای خلبانی را در سر دارند میتوانند با یک بویینگ ۷۳۷ و یا یک ایر باس A380 رویای خلبانی خود را به حقیقت تبدیل کنند .

این دستگاه شبیه سازی بسیار واقعی میباشد به طرزی که شما حس میکند به راستی دارید خلبانی یک هواپیمای بزرگ را انجام میدهید .شما میتوانید از هر ۲۴۰۰۰ فرودگاهی که در سراسر دنیا وجود دارند پرواز کنید و یا در ان فرودگاه ها فرود بیایید .

این مرکز شبیه سازی توسط شبکه های خبری مختلف گزارش داده شده است از ان جمله میتوان به سی ان ان CNN و شبکه ی ساندی تایمز  Sunday Times و بی بی سی BBC شهر لندن یا  تلویزیون آلمان و آر تی ال RTL اشاره کرد که ان را یکی از جاذبه های بسیار مورد توجه در دبی دانسته اند .

این مرکز شبیه سازی خلبانی توسط ساندی تایمز نیز مورد تمجید قرار گرفته است و ان را به عنوان جالب ترین و جذاب ترین تفریحات در دبی نامیده است.چنانچه به دبی سفر کردید و علاقه مند به خلبانی هستید بازدید از این مرکز را فراموش نکنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :