021-41454

مرکز خرید پت تورنتو

مرکز خرید پت تورنتو

مرکز خرید پت تورنتو

مرکز خرید پت تورنتو

path3

مرکز خرید پت تورنتو که the underground city path نامیده می شود، شهری زیرزمینی است که در مرکز شهر تورنتو واقع شده که یکی از بزرگترین مراکز خرید تورنتو به شمار می رود. این مرکز خرید از حدود 30 کیلومتر راه زمینی تشکیل شده است که فروشگاه ها و مکان هی تفریحی دیگری را به هم متصل می کند و شما گردشگران تور کانادا می توانید بدون در نظر گرفتن شرایط هوا به راحتی از این راهروها برای رسیدن به مکان مورد نظر خود استفاده کنید. این مرکز خرید به عنوان بزرگترین مرکز خرید زیرزمینی در دنیا محسوب می شود که حدود 1200 فروشگاه را در خود جای داده است. بسیاری از مردم تورنتو و مسافران تور کانادا برای رسیدن به مراکز مختلف و یا حتی خرید از این مکان زیرزمینی زیبا استفاده می کنند چراکه دسترسی بسیار خوبی را برای آنان فراهم کرده است.

path1

در فروشگاه های این مرکز خرید بسیاری از خدمات و مایحتاح خود را می توانید تهیه کنید. از جمله مکان هایی که از طریق این مرکز زیرزمینی قابل دسترسی هستند می توان به: برج های مسکونی و اداری، گاراژ و پارکینگ، هتل، راه آهن و همچنین مناطق گردشگری دیگر نظیر، تالار مشاهیر هاکی، تالار روی تامسون، مرکز هوایی کانادا، راجرز سنتر، برج سی ان، تالار شهر و تالار مترو اشاره کرد. در مرکز خرید پت تورنتو بیش از 120 انشعاب و 60 دوراهی وجود دارد و هر یک از حروف نام آن به یک رنگ می باشد که عبارتند از: P قرمز و نشان دهنده سمت جنوب، A نارنجی و نشان دهنده سمت غرب، T آبی و سمت شمال را نشان می دهد و H به رنگ زرد است که سمت شرق را نشان می دهد. گردشگران در تور کانادا هنگام بازدید از این مرکز خرید زیبا می توانند از روی رنگ های نام آن مسیر خود را پیدا نمایند.

path2

مطالب مرتبط

هتل جامتین پالم بیچ پاتایا تایلند هتلی 4 ستاره ، لوکس و مجلل واقع در ساحل و منطقه جامتین پاتایا ، نزدیک به مراکز خرید پاتایا ، دارای فاصله 5 کیلومتر تا مرکز شهر و دارای فاصله 127 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور پاتایا تایلند می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :