021-41454

مرکز خرید وست ادمونتون ونکوور

مرکز خرید وست ادمونتون ونکوور

 

مرکز خرید وست ادمونتون ونکوور

این مرکز خرید یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید ونکوور در تور کانادا می باشد که همه ساله گردشگران زیادی در تور کانادا را به سمت خود می کشاند. این مرکز خرید تا قبل از سال 2004 بزرگترین مرکز خرید دنیا نیز به شمار می رفته است. این مرکز خرید بزرگ در زمینی به مساحت 6 میلیون فیت مربع احداث شده است که دارای 800 فروشگاه می باشد. در تور کانادا می توانید هر آنچه را که لازم دارید از این فروشگاه تهیه نمایید.

از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به: شهر بازی، پارک آبی سرپوشیده، قلعه یخی، زمین گلف، رستوران، کافی شاپ و … اشاره کرد. بزرگترین ترن هوایی سر پوشیده جهان نیز در این مرکز خرید قرار گرفته است. این مرکز خرید خود یکی از جاذبه های گردشگری تور کانادا به شمار می رود و شما عزیزان می توانید در تور کانادا علاوه بر خرید از کلیه امکانات تفریحی این مرکز خرید بی نظیر نیز بهره مند شوید. همچنین برای آشنایی هرچه بیشتر با این شهر در تور کاناداا می توانید از قسمت درباره ونکوور نیز دیدن نمایید.

west edmonton4

west edmonton1

برای سفر  وبازدید از جاذبه ها با ما همراه باشید .

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی خدمات گردشگری با یک دهه تجربه در ارائه خدمات:

نمایشگاهی،توریستی،سفارت با کسب سالها تجربه برگزاری تورهای نمایشگاهی با قیمت مناسب خدمات بسیار با کیفیتی را در اختیار مسافرین خود قرارداده.

در نظر داشته باشید تیم یزدان گشت سفیران:

با داشتن کارگزاران مجرب و داشتن تجربه کافی درزمینه خدمات گردشگری و همچنین برگزار کننده تورهای توریستی، ویژه سفارت و نمایشگاهی گروهی و انفرادی ،

میتواند انتخاب خوبی برای سفر اسوده در پناه یزدان با کمک تیم یزدان گشت سفیران باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر  با مجموعه یزدان گشت سفیران در تماس باشید.

۴۱۴۵۴- ۰۲۱: تلفن

۰۹۳۸۷۴۷۳۵۷۷: شماره واتس اپ

مطالب مرتبط

شهر ساحلی آنتالیا برای همه سلایق و رده های سنی متفاوت سرگرمی دارد برخی از جاهای تفریحی آنتالیا مناسب همه سن ها است مثل شو دلفین ها و اکواریوم آنتالیا پیشنهاد می کنیم اگر به این شهر سفر کردید حتما در مرکز شهر آنتالیا یعنی کنیالتی به بازدید این اکواریوم بروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :