021-41454

مرکز خرید میردف سیتی سنتر دبی

مرکز خرید میردف سیتی سنتر دبی

مرکز خرید میردف سیتی سنتر دبی

سیتی سنتر میردف در منطقه مسکونی میردف در شهر دبی  واقع شده است. این  سیتی سنتر که در مارس 2010 گشایش یافت، توسط املاک ماجد الفطیم ساخته شده و مدیریت می گردد.

این مرکز خرید دارای مساحت کل قابل اجاره 196000 متر مربع بوده و 465 مغازه و فروشگاه دارد است

این مرکز خرید ویزگی های منحصر به فرد بسیاری دارد یکی از بارز ترین ویژگی های مرکز خرید میردف دبی سازگاری ان با محیط زیست است به نحوی که  سیتی سنتر میردف دارای گواهینامه LEED Gold است که از منابع آبی و استراتژی های صرفه جویی در مصرف انرژی مربع بهره می برد و دارای استانداردی برای یک منطقه سازگار در آینده می باشد

معماری داخلی این مرکز خرید بسیار زیباست و خبری از ازدحام در آن نیست؛ اگر می‌خواهید با خیال راحت خرید کنید و گرفتار شلوغی نشوید، میردف را نباید از دست بدهید

امکانات

سیتی سنتر میردف برای سرگرمی بازدید کنندگانش امکاناتی شامل iFly Dubai، یک پیست اسکی سرپوشیده و مرکز شبیه ساز شیرجه فراهم کرده است.

یک مکان منحصر به فرد  هم برای صخره نوردی در نظر گرفته شده اند. گردشگران کوچک و بچه ها  می توانند از مرکز آموزش و سرگرمی کودکان که برای کمک به آن ها جهت کشف محیط اطرافشان  از طریق تجربه یادگیری تعاملی ساخته شده است، استفاده نمایند.

Soccer Circus Dubai یک جاذبه فوتبالی کاملا تعاملی است، مرکز بولینگی که در این مموعه وجود دارد دارای 12 خط و توپ های بولینگ 10 پینی می باشد که به شبیه ساز های ویدئویی و بازی های ویدئویی و مجیک پلانت مجهز شده است.

مرکز سرگرمی پیشرو سیتی سنتر میردف به همراه Aquaplay، که یک مرکز تفریحی روی آب است، و سینمای های VOX با صفحه نمایش های زیبا ارائه می شوند.

این مرکز خرید بعد از سیتی سنتر دیره و مرکز خرید امارات سومین مرکز خریدی است که توسط ماجد الفطیم ماف ساخته شده‌ و جزو بهترین مراکز خرید دبی می باشد که در تور دبی طرفداران بسیاری دارد. در این مرکز خرید می توانید انواع کالاهای مختلف مانند: پوشاک، کیف و کفش، زیور آلات و ساعت و … را با برند های مختلف بیابید.

مرکز خرید میردف سیتی سنتر دبی

مرکز خرید میردف سیتی سنتر دبی

این مرکز خرید بزرگ دارای 400 غرفه است و در محلهٔ میردف دبی واقع شده است. این مرکز خرید همچنین دارای معماری داخلی بسیار زیبایی می باشد که بازدید از آن خالی از لطف نیست. گردشگران می توانند برای اطلاعات بیشتر از چگونگی سفر در تور دبی از قسمت درباره دبی نیز دیدن نمایند.

 لینک های مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :