021-41454

مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز از سال 2002 افتتاح شده است. این یک مرکز خرید با پس زمینه معماری رنسانس با بوتیک ها و جواهر فروشی و مغازه های باکلاس است که آن را از سایر مراکز خرید متمایز نموده است. این مرکز خرید سوپر مارکت اسپینیس، مغازه های لباس زیر و جوراب، خرده ریز ها و عینک آفتابی و چنین وسایلی را نیز در خود جای داده است.

مرکز خرید مرکاتو دبی  با مساحت 22900 متر مربع در منطقه ی جمیرا ساخته شده است، طراح این بنا یکی از طراحان ایتالیا دانیل مورللی است که طراحی آن برگرفته از دوره ی رنسانس که تلفیقی از معماری ونیزی و توسکانیایی است و جزء بهترین مرکز خریدهای دبی محسوب می شود.

در اینجا نیز فروشگاه های اوت لت برندهای خوب بین المللی را با قیمت های استثنایی خواهید دید. البته در سالن مد و زیبایی مرکز خرید مرکاتو Mercato Shopping Mall ، نمایش‌هایی از پوشاک برندهای مطرح در زمینه فشن اجرا می شود.

البته به جز پوشاک آقایان، پوشاک بانوان و کودکان، ساعت، طلا و جواهر، عینک آفتابی و طبی، بهداشتی-آرایشی، وسایل خانه، وسایل قنادی و … نیز در اینجا گردهم آمده اند.

از برندهای مطرح که در مرکز خرید مرکاتو Mercato Shopping Mall هستند می‌توان به آرمانی جونیورArmani Junior ، دیزلDiesel ، تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger ، برشکا Bershka ، ماسیمادوتی Massimo Dutti ، نایک Nike، نیوبلنس New Balance و … اشاره کرد.

تنوع رستوران ها، فست فود ها و کافه-بارهای موجود در مرکز خرید مرکاتو Mercato Shopping Mall بسیار زیاد است.

به شما توصیه می‌کنیم یک شب شام را مهمان رستوران آلفرسکو Alfresco در تراس مرکز خرید مرکاتو Mercato Shopping Mall باشید که انواع غذاهای ایتالیایی، بین المللی و عربی را طبخ و سرو می کند.

امکانات موجود برای کودکان نیز شهر سرگرمی برای بچه ها بعلاوه سینما VOX می باشد.

مطالب مرتبط

هفته طراحی پاریس,نمایشگاه طراحی پاریس,اطلاعات هفته طراحی پاریس,تور نمایشگاه طراحی پاریس,نمایشگاه های پاریس,تور نمایشگاهی فرانسه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :