021-41454

مرکز خرید مال او امارات

مرکز خرید مال او امارات

مرکز خرید مال او امارات

مرکز خرید مال او امارات

دبی شهری توریستی و بسیار محبوب در میان مسافرانی است که علاقه مند به خرید و گردش در مراکز خرید لوکس و مدرن هستند میباشد.این شهر در خود تعداد بسیار زیادی مراکز خرید دارد که همگی در ابعاد بزرگ و بسیار مجل میباشند.این شهر به قدری مرکز خرید دارد که در هر ده دقیقه پیاده روی به یکی از انها میرسید.یکی از معروفترین این مراکز خرید در دبی که سالانه میزبان تعداد زیادی توریست میباشد مرکز خرید مال او د امارات در دبی است.مرکز خریدی زیبا و مدرن با امکانات کامل.

این مرکز خرید در سال 2005 به مرحله ی بهره بردری رسیده است درست در چهارمین تقاطع غیر هم سطح در جاده ی معروف و پر تردد شیخ زاید دبی قرار دارد.مرکز خرید مال او د امارات در دبی یک مرکز خرید چند بخشی میباشد و در حال حاضر در حدود ۵۶۰ برند از برند های بین الملی و مطرح جهانی در این مال حضور دارند و به عرضه ی انواع کالا ها از قبیل انواع لباس های به مد و پوشاک، لوازم شخصی، ورزشی، الکترونیکی، لوازم خانگی میپردازند. بزرگترین شعبه کارفورکه بسیار مورد علاقه ی توریست ها میباشد در این مال زیبا قرار دارد .

مرکز خرید مال او د امارات در دبی همچنین دارای قسمت های مختلف جانبی ماند مراکز تفریحی خانوادگی متنوعی میباشد که از انها میتوان به یک سرزمین عجایب زیبا و بسیار سرگرم کنده اشاره داشت که شامل دو بخش مجزا میباشد که برای کودکان و نوجوانان مجهز شده است.بزرگ ترین پارک زمستانی سر پوشیده از دیگر مکان های دیدنی این مرکز خرید میباشد .رستوران های متعدد و سینما و بسیاری امکانات دیگر در این مال وجود دارد.در مرکز خرید مال او د امارات در دبی دو هتل ۵ ستاره با بهترین امکانات نیز وجود دارد که در صورت تمایل مسافران در ان اقامت میکند.

تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

هر كسي به كار خودش مشغول بود
تور وقت سفارت آمریکا در آنکارا,وقت سفارت آمریکا در آنکارا,وقت سفارت فوری آمریکا در آنکارا,تور آنکارا وقت سفارت آمریکا,سفارت آمریکا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :