021-41454

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر اسانبول جزو بزرگترین مراکز خرید اروپا و به عنوان ششمین مرکز خرید بزرگ دنیا می باشد. این مرکز خرید زیبا در سال 2005 و توسط هلدینگ جواهر ساخته شده است. این مرکز خرید در 10 طبقه احداث شده است که دارای 343 واحد فروشگاهی است. از امکانات این مرکز خرید پارکینگ طبقاتی آن می باشد که گنجایش 2500 خودرو را در خود دارد علاوه بر آن این مرکز خرید دارای یک شهربازی سرپوشیده بزرگ نیز می باشد. اکثر گردشگران تور استانبول از این مرکز خرید دیدن می کنند چون علاوه بر زیبایی خاصی که دارد دارای برندهای معتبر جهانی نیز می باشد.

javaher1

در این مرکز خرید شما می توانید کلیه مایحتاج خود نظیر: پوشاک، اسباب بازی، جواهرات،لوازم خانگی و … را تهیه نمایید. مسافران تور استانبول که علاقه مند به برندهایی همچون: آدیداس ، بنتون ، ماسیمو دوتی ، لیوایز ، ریبوک و … می باشید می توانید از این مرکز خرید دیدن کنید و اوقات خوشی را در این مکان سپری کنید. همچنین این مرکز خرید دارای رستوران های متعددی می باشد که علاوه بر غذاهی ترکی، غذاعای بین المللی نیز در آن سرو می شود. مسافران تور استانبول می توانند برای صرف غذا و استراحت به آنجا رجوع کنند. مرکز خرید جواهر استانبول واقع در مرکز شهر بوده و دارای دسترسی بسیار خوبی می باشد. معماری این مرکز خرید قدری پیچیده بوده که همین مسأله جذابیت آن را دوچندان کرده و باعث شده اکثر گردشگران تور استانبول برای یک بار هم که شده از آن دیدن کنند. وسعت این پاساژ به 58000 متر مربع می رسد و از نظر معماری، روشنایی و تهویه در رتبه خوبی قرار گرفته است.

javaher2

javaher3

 

مطالب مرتبط

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا,امکانات هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا,تصاویر هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا,هتل rixos downtown,اطلاعات هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا
هتل هرازدان ایروان ارمنستان هتلی 3 ستاره و مجلل و زیبا با محیطی دنج در جوار رودخانه هرازدان و در نزدیکی میدان جمهوری ایروان و مرکز شهر قرار داشته و تنها 20 دقیقه مسافت با ماشین تا فرودگاه بین المللی ایروان ارمنستان دارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :