021-41454

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول یکی از مراکز خرید معروف در استانبول می باشد که در خیابان استقلال که یکی از پر رفت و آمد ترین خیابان های استانبول می باشد قرار گرفته است. این مرکز خرید در منطقه تکسیم قرار داشته که دسترسی بسیار خوبی برای گردشگران در تور استانبول می باشد. این مرکز خرید اجناس خود را با قیمتی مناسب به خریداران ارائه می دهد و گردشگران تور استانبول می توانند کلیه مایحتاج خود از قبیل: پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و ساعت و … را بیابند.

beyoglu is merkezi1

beyoglu is merkezi2

در این مرکز خرید تقریبا همه گردشگران ایرانی، البسه، سوغات و سایر اجناس مورد نظرشان را از بازار بی اغلو ایش استانبول خریداری می کنند. همچنین اجناس این مرکز خرید، بعنوان یک هدف برای فروشندگان داخلی و وارد کردن جنس های ناب است.

ازدحام در این مرکز خرید ، خود آن نشان دهنده ی محبوبیت آن در بین شهروندان این شهر و گردشگران است که این ازدحام و شلوغی در تمام فصول سال در این مرکز خرید قابل مشاهده است. این بازار و مرکز خرید نزد افرادی که به لباس و پوشش خود اهمیت می دهند بشدت دارای محبوبیت است.

در تور استانبول می توانید در این مرکز خرید برند های مختلف را نیز پیدا کرده و خریداری نمایید. گردشگران در تور استانبول می توانند برای اطلاعات بیشتر از چگونگی سفر از قسمت درباره استانبول نیز دیدن نمایند.

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :