021-41454

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی

دبی شهری توریستی که این روز ها به قطب خرید در منطقه بدل شده است دارای انواع مراکز خرید و بازار های سنتی در خود میباشد که هر ساله میبان میلیون ها مسافر و بازدید کننده میباشند.

این شهر در راستای بهبود و گسترش صنعت توریسم خود در فصول مختلف حراج های متعددی را برگزار میکند و بسیاری از برند ها مشهور و مطرح جهانی حراج های بالای هفتاد درصد را دارند که سبب سرازیر شدن علاقه مندان به خرید به این مراکز خرید میشود.

یکی از مراکز خرید محبوب و اصلی در شهر دبی مرکز خرید برجمان دبی است که توسط گروه الغریر در سال۱۹۹۲ در منطقه ی خور دبی افتاح شده است.
مرکز خرید برجمان دبی مکانی ایده ال و بسیار مناسب برای خانواده ها و علاقه مندان به خرید میباشد زیرا در کنار تعداد زیادی فروشگاه و شعب برند های معروف جهانی دارای امکانات سرگرمی و تفریحی زیادی نیز میباشد.

مرکز خرید برجمان در دبی دارای برند های چون زارا،برشکا،کلوین کلین، ورساچه،نایک،ادیداس ، برند لوازم خانگی ایکیا، ال سی،مادر کر و…. میباشد که در محیطی زیبا و با فروشندگان کار کشته در انتظار شما هستند.
مکانهایی نظیر 14 سالن سینمای مجهز و با امکانات کامل و سرزمین عجایب سر پوشیده ی این مرکز خرید که بسیار مورد توجه بازدید کندگان میباشد.
مرکز خرید برجمان در دبی دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و ایده الی میباشد که سب شده مقصد سفر بسیاری از توریست ها و گردشگران باشد.در سفرتان به دبی این شهر زیبا دیدنی بازدید از مرکز خرید برجمان در دبی را فراموش نکنید.

یزدان گشت سفیران با سالها تجربه در امر خدمات امارات و برگزاری تورهای ویژه سفارت. نمایشگاهی. سیاحتی و رزرواسیون هتل و پرواز . (گارانتی) آماده ارائه خدمات لاکچری به شما عزیزان میباشد .

تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

تور دبی

 

مطالب مرتبط

کارمندان در ایتالیا به رئیس خود به همراه عنوان دیره توره یا پرزیدنته (رئیس) اشاره می‌کنند. اگر از عنوان رسمی کسی را نمی دانید ، بسته به جنسیت شخص می‌توانید از نام او به همراه القاب سینیوره (آقا)، سینیورا (خانم) و یا سنیورینا (خانم جوان) استفاده کنید و ...

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :