021-41454

مراکز خرید برتر شهر ونیز ایتالیا

مراکز خرید برتر شهر ونیز ایتالیا

مراکز خرید برتر شهر ونیز ایتالیا »

مراکز خرید برتر شهر ونیز ایتالیا

مراکز خرید برتر شهر ونیز ایتالیا

در این مطلب به معرفی چند مرکز خرید برتر شهر ونیز ایتالیا می پردازیم ، مراکز خریدی که معتبر و مشهور هستند و شما در تور ایتالیا می توانید از خرید کردن از آن ها لذت ببرید.

فروشگاه ظروف مورانو

فروشگاه ظروف مورانو

فروشگاه ظروف شیشه ای مورانو یکی از مراکز خرید برتر شهر ونیز ایتالیا در زمینه ظروف و اشیا شیشه ای و چینی و دکوری می باشد که با دیدن زیبایی ها و تنوع اجناس آن شگفت زده خواهید شد ، البته این را هم بدانید که قیمت اجناسش هم گران است برای مسال یه کاسه پیچشی ساده 45 یورو قیمت دارد.

فروشگاه تیم

فروشگاه تیم

این فروشگاه در شهر ونیز مخصوص خرید گوشی تلفن و سیم کارت ایتالیایی می باشد.در این مرکز خرید می توانید انواع برند های گوشی و بهترین مدل ها را با قیمت تولیدی و با اطمینان خرید نمایید.

گالری هنری اینرجنسی

گالری هنری اینرجنسی

از دیگر مراکز خرید برتر ونیز ، گالری هنری اینرجنسی می باشد. شما در این گالری هنری می توانید به خرید سوغاتی های ارزشمند و بسیار منحصر بفرد و البته با قیمت گران بپردازید اما همانطور که گفته ایم این مرکز خرید بیشتر یک گالری هنری است و الزامی به خرید ندارید و می توانید با زدن دوری در آن ، از مشاهده اجناس و اثار آن لذت ببرید.

مرکز خرید پیزا سن مارکو

مرکز خرید پیزا سن مارکو

اگر می خواستیم رتبه بندی بکنیم ، باید این مرکز خرید را به عنوان مرکز خرید برتر فلورانس معرفی بکنیم ، بزرگی ، تنوع اجناس ، اصل بودن اجناس و وجود هر وسیله و هر مارک مشهور ایتالیایی و بین المللی که به ذهنتان می رسد ، مرکز خرید پیزا سن مارکو را منحصر بفرد می نماید.همچنین در این مرکز خرید اجناس و پوشاک از برند هایی نظیر آرمانی ، گوچی ، پرادا ، ورساچی و غیره را می توانید پیدا نمایید.

مرکز خرید بورانو

مرکز خرید بورانو

از دیگر مراکز خرید برتر شهر ونیز ، مرکز خرید بورانو می باشد که به مرکز خریدی با اجناس صنایع دستی ، صنایع بافندگی و نساجی ، پوشاک ، هنری ، ظریف و زیبا مشهور است که اکثر گردشگران بسیاری امروزه طرفدار این مرکز خرید هستند.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ایتالیا

_________________________

برای دریافت خدمات وقت سفارت ایتالیا در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران کلیک نمایید

شماره تماس : 02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :