021-41454

مراکز خرید انگلیس

مراکز خرید انگلیس

مراکز خرید انگلیس

خیابان اینورنس

خیابان اینورنس یکی از خیابان‌های قدیمی در لندن است که بیشتر از صد سال قدمت دارد

چندین سال است که در این خیابان همه روزه میوه ها و سبزی های بازار روز تهیه می شود و در این مکان کنار هم قرار می گیرد تا مشتریان با قیمتی مناسب تر خریداری بکنند در سفر به لندن حتما از این بازار های روز دیدن کنید چرا که تجربه دیدن میوه ها خوش رنگ در کنار هم و بوی خوش سبزی های تازه که در فضا پیچیده می شود بسیار شگفت انگیز خواهد بود

با قدم‌زدن در خیابان اینورنس، بوی تازگی میوه‌ها و سبزیجات و رنگارنگی لباس‌ها و پارچه‌ها حالتان را خوب می‌کند.

اگر دنبال تنوع در خریدتان هستید یا لباس‌های ارزان اما خاص با رنگ‌های متنوع را ترجیح می‌دهید، حتما خیابان اینورس را ببینید. به جز خریدن میوه‌های تازه و یادگاری‌های کوچک لندنی، می‌توانید در رستوران‌های این خیابان غذاهای تازه و خوشمزه بخورید و لذت ببرید

این خیابان همه روزه بین ساعت 11 صبح تا 18 عصر به فعالیت خود ادامه می دهد

بازار بریک لین

بریک لین نام یک محله‌ قدیمی در شرق لندن است که بیشتر ساکنان آن افراد غیر بومی و مهاجران بنگلادشی یا هندی هستند

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بعضا بازار های اطراف این بازار قدمتی به اندازه 400 سال دارند

گوشه و کنار این محله از دکه‌ها و مغازه‌های قدیمی پر است که لباس‌های خاص، کتاب‌های کمیاب، عتیقه، صنایع دستی و وسایل تزئینی کوچک و بزرگ با قیمت مناسب می‌فروشند.

در کنار این مغازه‌ها و دست‌فروش‌ها رستوران‌های سنتی هم می‌بینید که غذاهای محلی هندی و بنگلادشی دارند

روزهای هفته از ساعت ۱۱ تا ۶ بعدازظهر و شنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۵ می توانید از بریک لین دیدن کنید.

قدم زدن ر این بازار قطعا برایتان جالب خواهد بود.

مرکز خرید خیابان اکسفورد

این خیابان و خیابان پنجم نیویورک شانزه لیزه پاریس از معروفترین و گران ترین خیابانهای جهان هستند. خیابان آکسفورد در غرب لندن در منطقه وست مینسر قراردارد. بسیاری از فروشگاههای زنجیره ای بریتانیا و اروپا از جمله دنهامز، هاوس آو فریزر ، جان لویس، مارکس اند اسپنسر، سلف ریجز یونایتد، کالز آ و بنتون و شو در آن شعبه دارد. شعبه فروشگاه تاپ شاپ در این خیابان ، بزرگترین فروشگاه پوشاک در اروپاست.

این خیابان حدود ۴/۲ کیلومتر طول دارد و با حدود سیصد فروشگاه شلوغ ترین خیابان خرید اروپاست.در نیمه این خیابان میدان اکسفورد قراردارد که خیابان رجنت آن را قطع می کند.

مرکز خرید وست فیلد لندن

مرکز خرید دیگری متعلق به شرکت وست فیلد ، در منطقه وایت سیتی در غرب لندن قرارداردکه در سال ۲۰۰۸ در پنج طبقه راه اندازی شد و ششمین مرکز خرید بزرگ در بریتانیای کبیر است. مساحت قسمت تجاری آن حدود ۱۵۰ هزار متر بوده و ۲۵۵ فروشگاه مختلف از جمله پنج فروشگاه انگلیسی دبنهامز، مارکس اند اسپنسر، هاوس آو فریزر، نکستو ویت رز و همچنین فروشگاههایی از پانزده کشور دیگر در آن فعالیت می کنند.

بخشی به نام ویلیج به مارکهای گران قیمت مانند دیور و ورساچه اختصاص دارد که معماری آن زیبا و متفاوت است. چند بانک ، سالن سینما، و یک سینمای سه بعدی، رستورانهای مختلف، آتلیه عکاسی، آرایشگاه و داروخانه از امکانات دیگر این مرکز هستند.

مرکز خرید کاردینال پلاس

از دیگر مراکز خرید انگلیس ، مرکز خرید کاردینال پلاس می باشد. این مرکز خرید در خیابان ویکتوریا و مقابل کلیسای وست مینستر قراردارد و با ساخت مساحت شصت هزار متر مربع و یازده طبقه در سال ۲۰۰۵ راه اندازی شد. سقف شیشه ای آن بصورتی طراحی شده است که منظره زیبایی از ساختمانهای اطراف را به نمایش گذاشته و نور خورشید را بخوبی به داخل ساختمان هدایت می کند.

این مجتمع ، ساختمان اداری نیز دارد و طبقه اول آن در اختیار شرکت مایکروسافت است. تعدادی از فروشگاههای مهروف آن عبارتند از هابز تاپ شاپ، زارا و مارکس اند اسپاکر.

مطالب مرتبط

در این مطلب به چند موزد از محدودیت های قانونی در کشورهای اروپایی می پردازیم؛ با یزدان گشت سفیران همراه باشید تا در این مورد کمی بحث کنیم و چند مورد از این محدودیت های قانونی را بررسی کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :